Zum Inhalt springen

  1. Sciberras, Emma [Verfasser:in]; Patel, Pooja [Verfasser:in]; Stokes, Mark A. [Verfasser:in]; Coghill, David [Verfasser:in]; Middeldorp, Christel M. [Verfasser:in]; Bellgrove, Mark A. [Verfasser:in]; Becker, Stephen P. [Verfasser:in]; Efron, Daryl [Verfasser:in]; Stringaris, Argyris [Verfasser:in]; Faraone, Stephen V. [Verfasser:in]; Bellows, Susannah T. [Verfasser:in]; Quach, Jon [Verfasser:in]; Banaschewski, Tobias [Verfasser:in]; McGillivray, Jane [Verfasser:in]; Hutchinson, Delyse [Verfasser:in]; Silk, Tim J. [Verfasser:in]; Melvin, Glenn [Verfasser:in]; Wood, Amanda G. [Verfasser:in]; Jackson, Anna [Verfasser:in]; Loram, George [Verfasser:in]; Engel, Lidia [Verfasser:in]; Montgomery, Alicia [Verfasser:in]; Westrupp, Elizabeth [Verfasser:in]

    Physical health, media use, and mental health in children and adolescents with ADHD during the COVID-19 Pandemic in Australia

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Journal of attention disorders ; 26(2022), 4, Seite 549-562

  2. Whelan, Moira; McGillivray, Jane; Rinehart, Nicole J.

    Using Life Course Theory to Explore the Association Between Autistic Traits, Child, Family, and School Factors and the Successful Transition to Secondary School

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2024

    Erschienen in: Journal of Autism and Developmental Disorders, 54 (2024) 6, Seite 2333-2346

  3. Whelan, Moira; McGillivray, Jane; Rinehart, Nicole J.

    The Association Between Autism Spectrum Traits and the Successful Transition to Mainstream Secondary School in an Australian School-Based Sample

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2021

    Erschienen in: Journal of Autism and Developmental Disorders, 51 (2021) 5, Seite 1759-1771