Zum Inhalt springen

  1. Philp, Matthew [Verfasser:in]; Nepomuceno, Marcelo Vinhal [Verfasser:in]

    How reviews influence product usage post-purchase : an examination of video game playtime

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: Journal of business research ; 172(2024) vom: Feb., Artikel-ID 114456, Seite 1-11

  2. Nepomuceno, Marcelo Vinhal [Verfasser:in]; Rahemi, Hooman [Verfasser:in]; Cenesizoglu, Tolga [Verfasser:in]; Charlin, Laurent [Verfasser:in]

    Should we feed the trolls? : using marketer-generated content to explain average toxicity and product usage

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2023

    Erschienen in: Journal of interactive marketing ; 58(2023), 4 vom: Nov., Seite 440-462

  3. Nguyen, Chau Minh; Nepomuceno, Marcelo Vinhal; Grégoire, Yany; Legoux, Renaud

    Striking the Right Notes: Long- and Short-Term Financial Impacts of Musicians’ Charity Advocacy Versus Other Signaling Types

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2024

    Erschienen in: Journal of Business Ethics, 193 (2024) 1, Seite 217-233

  4. Nepomuceno, Marcelo Vinhal; Visconti, Luca M.; Cenesizoglu, Tolga

    A model for investigating the impact of owned social media content on commercial performance and its application in large and mid-sized online communities

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2020

    Erschienen in: Journal of Marketing Management, 36 (2020) 17-18, Seite 1762-1804

  5. Laroche, Michel; Vinhal Nepomuceno, Marcelo; Richard, Marie-Odile

    Congruency of humour and cultural values in print ads : Cross-cultural differences among the US, France and China : Cross-cultural differences among the US, France and China

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2014

    Erschienen in: International Journal of Advertising, 33 (2014) 4, Seite 681-705