Zum Inhalt springen

  1. Pradhan, Menno Prasad [VerfasserIn] ; de Ree, Joppe [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    District Governance and Student Learning in Indonesia

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2014]

    Erschienen in: Asian Development Bank Economics Working Paper Series ; No. 397

  2. De Ree, Joppe [VerfasserIn] ; De Ree, Joppe [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    How Much Teachers Know and How Much It Matters in Class : Analyzing Three Rounds of Subject-Specific Test Score Data of Indonesian Students and Teachers

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, D.C: The World Bank, 2016

    Erschienen in: World Bank E-Library Archive

  3. De Ree, Joppe Jaitze [VerfasserIn] ; Muralidharan, Karthik [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Pradhan, Menno Prasad [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Rogers, F. Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Double for Nothing? Experimental Evidence on an Unconditional Teacher Salary Increase in Indonesia

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2017]

    Erschienen in: World Bank Policy Research Working Paper ; No. 8264

  4. de Ree, Joppe [VerfasserIn] ; Muralidharan, Karthik [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Pradhan, Menno Prasad [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Rogers, F. Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Double for Nothing? Experimental Evidence on the Impact of an Unconditional Teacher Salary Increase on Student Performance in Indonesia

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2016]

    Erschienen in: NBER Working Paper ; No. w21806

  5. de Ree, Joppe [VerfasserIn]

    How Much Teachers Know and How Much It Matters in Class : Analyzing Three Rounds of Subject-Specific Test Score Data of Indonesian Students and Teachers

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2016

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 7556

  6. de Ree, Joppe [VerfasserIn]

    How Much Teachers Know and How Much it Matters in Class : Analyzing Three Rounds of Subject-Specific Test Score Data of Indonesian Students and Teachers

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2017]

    Erschienen in: World Bank Policy Research Working Paper ; No. 7556

  7. de Ree, Joppe [VerfasserIn] ; Rogers, Halsey [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Muralidharan, Karthik [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Pradhan, Menno [Sonstige Person, Familie und Körperschaft] National Bureau of Economic Research

    Double for Nothing? Experimental Evidence on the Impact of an Unconditional Teacher Salary Increase on Student Performance in Indonesia

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, December 2015

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w21806

  8. Afkar, Rythia [VerfasserIn] ; Afkar, Rythia [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; de Ree, Joppe [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Khairina, Noviandri [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Who Learns What in Basic Education? : Evidence from Indonesia

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, D.C: The World Bank, 2018

    Erschienen in: World Bank E-Library Archive- Other papers

  9. Alessie, Rob J. M. [VerfasserIn]; de Ree, Joppe [VerfasserIn]

    Life Satisfaction and Age : Dealing with Underidentification in Age - Period - Cohort Models

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2010

    Erschienen in: Netspar Discussion Paper ; No. 10/2010-059

  10. Muralidharan, Karthik [VerfasserIn]; Pradhan, Menno [VerfasserIn]; Rogers, Halsey [VerfasserIn]; de Ree, Joppe [VerfasserIn]

    Double for Nothing? : Experimental Evidence on an Unconditional Teacher Salary Increase in Indonesia

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    World Bank, Washington, DC, 2017

    Erschienen in: Policy Research Working Paper ; No. 8264

  11. Stevenson, Ritchie [VerfasserIn] ; Al-Samarrai, Samer [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Chang, Mae Chu [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Ragatz, Andrew B. [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Ree, Joppe de [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Shaeffer, Sheldon [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Teacher reform in Indonesia : the role of politics and evidence in policy making

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, D.C: World Bank, 2013

  12. Al-Samarrai, Samer [VerfasserIn]; Chang, Mae Chu [VerfasserIn]; Ragatz, Andrew B. [VerfasserIn]; Shaeffer, Sheldon [VerfasserIn]; Stevenson, Ritchie [VerfasserIn]; de Ree, Joppe [VerfasserIn]

    Teacher Reform in Indonesia : The Role of Politics and Evidence in Policy Making

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Washington, DC: World Bank, 2013

    Erschienen in: Directions in Development--Human Development

  13. Pradhan, Menno [VerfasserIn]; Brinkman, Sally A. [VerfasserIn]; Beatty, Amanda [VerfasserIn]; Maika, Amelia [VerfasserIn]; Satriawan, Elan [VerfasserIn]; de Ree, Joppe [VerfasserIn]; Hasan, Amer [VerfasserIn]

    Evaluating a Community-Based Early Childhood Education and Development Program in Indonesia : Study Protocol for a Pragmatic Cluster Randomized Controlled Trial with Supplementary Matched Control Group

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    BioMed Central