Zum Inhalt springen

  1. Oswald-Egg, Maria Esther [VerfasserIn] ; Renold, Ursula [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    The Swiss Vocational Education and Training System : What Can Spain Learn from Switzerland?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2015]

    Erschienen in: REVISTA DE INFORMACIÓN COMERCIAL ESPAÑOL °881, Forthcoming

  2. Renold, Ursula [VerfasserIn] ; Eidgenössische Technische Hochschule Zürich Professur für Bildungssysteme

    Factbook education system: Tanzania - [Ed. 1]

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Zürich, Switzerland: ETH Zürich, Chair of Education Systems, [December 2020]

    Erschienen in: CES factbook education systems ; 2

  3. Renold, Ursula [VerfasserIn] ; Eidgenössische Technische Hochschule Zürich Professur für Bildungssysteme

    Factbook education system: Turkey - [Ed. 1]

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Zürich, Switzerland: ETH Zürich, Chair of Education Systems CES, [December 2020]

    Erschienen in: CES factbook education systems ; 5

  4. Bolli, Thomas [VerfasserIn] ; Renold, Ursula [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]; Woerter, Martin [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    Vertical Educational Diversity and Innovation Performance

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2016]

    Erschienen in: KOF Working Papers No 395

  5. Kemper, Johanna [VerfasserIn]; Renold, Ursula [VerfasserIn]

    Evaluating the impact of general versus vocational education on labor market outcomes in Egypt by means of a regression discontinuity design

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2024

    Erschienen in: Journal of development economics ; 166(2024) vom: Jan., Artikel-ID 103172, Seite 1-14

  6. Pusterla, Filippo [VerfasserIn]; Renold, Ursula [VerfasserIn]

    Does ICT affect the demand for vocationally educated workers?

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2022

    Erschienen in: Swiss journal of economics and statistics ; 158(2022), 1 vom: Dez., Artikel-ID 22, Seite 1-22

  7. Kemper, Johanna [VerfasserIn]; Renold, Ursula [VerfasserIn]

    Evaluating the impact of general versus vocational education on labor market outcomes in Egypt by means of a regression discontinuity design

    Zürich, Switzerland: ETH Zürich, Chair of Education Systems, [April 2021]

    Erschienen in: CES working paper ; 5

  8. Pusterla, Filippo [VerfasserIn]; Renold, Ursula [VerfasserIn]

    Does ICT affect the demand for vocationally educated workers in Switzerland?

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Zurich, Switzerland: ETH Zürich, Chair of Education Systems, [November 2020]

    Erschienen in: CES working paper ; 1

  9. Caves, Katherine [VerfasserIn]; Renold, Ursula [VerfasserIn]

    External evaluation : National Vocational Qualifications System project

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Zürich: ETH Zürich, KOF Konjunkturforschungsstelle, [2019]

    Erschienen in: Konjunkturforschungsstelle: KOF Studien ; 126

  10. Renold, Ursula [VerfasserIn]; Caves, Katherine [VerfasserIn]

    Constitutional reform and its impact on TVET governance in Nepal: A report in support of developing understanding and finding the way forward for federalizing the TVET sector in Nepal

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Zurich: ETH Zurich, KOF Swiss Economic Institute, 2017

  11. Bolli, Thomas [VerfasserIn]; Renold, Ursula [VerfasserIn]

    Comparative Advantages of School and Workplace Environment in Competence Acquisition : Empirical Evidence from a Survey Among Professional Tertiary Education and Training Students in Switzerland

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, 2015

    Erschienen in: KOF Working Papers ; No. 389

  12. Bolli, Thomas [VerfasserIn]; Renold, Ursula [VerfasserIn]

    Comparative advantages of school and workplace environment in competence acquisition: Empirical evidence from a survey among professional tertiary education and training students in Switzerland

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Zurich: ETH Zurich, KOF Swiss Economic Institute, 2015