Zum Inhalt springen

  1. Koedel, Cory [VerfasserIn]; Li, Jiaxi [VerfasserIn]; Springer, Matthew G. [VerfasserIn]; Tan, Li [VerfasserIn]

    Teacher performance ratings and professional improvement

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Columbia, MO]: [Department of Economics, University of Missouri-Columbia], May 2018

    Erschienen in: University of Missouri: Working paper series ; 201808

  2. Koedel, Cory [VerfasserIn]; Li, Jiaxi [VerfasserIn]; Springer, Matthew G. [VerfasserIn]; Tan, Li [VerfasserIn]

    The impact of performance ratings on job satisfaction for public school teachers

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Columbia, MO]: [Department of Economics, University of Missouri-Columbia], 2016

    Erschienen in: University of Missouri: Working paper series ; 201617

  3. Bleiberg, Joshua [VerfasserIn]; Brunner, Eric J. [VerfasserIn]; Harbatkin, Erica [VerfasserIn]; Kraft, Matthew A. [VerfasserIn]; Springer, Matthew G. [VerfasserIn] ; National Bureau of Economic Research

    Taking Teacher Evaluation to Scale : The Effect of State Reforms on Achievement and Attainment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cambridge, Mass: National Bureau of Economic Research, March 2023

    Erschienen in: NBER working paper series ; no. w30995

  4. Marsh, Julie A. [VerfasserIn]; Springer, Matthew G. [VerfasserIn]; McCaffrey, Daniel F. [VerfasserIn]; Yuan, Kun [VerfasserIn]; Epstein, Scott [VerfasserIn]

    A Big Apple for Educators: New York City's Experiment with Schoolwide Performance Bonuses : Final Evaluation Report

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Erscheinungsort nicht ermittelbar]: RAND Corporation, 2011

  5. Ballou, Dale; Springer, Matthew G.

    Using Student Test Scores to Measure Teacher Performance : Some Problems in the Design and Implementation of Evaluation Systems : Some Problems in the Design and Implementation of Evaluation Systems

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    American Educational Research Association (AERA), 2015

    Erschienen in: Educational Researcher

  6. Aberg, Anna [GeistigeR SchöpferIn]; Abu Hamdan, Lawrence [GeistigeR SchöpferIn]; Adamson, Morgan [GeistigeR SchöpferIn]; Addison, Courtney [GeistigeR SchöpferIn]; Afrassiabi, Babak [GeistigeR SchöpferIn]; Agarwal, Ravi [GeistigeR SchöpferIn]; Agudelo Ganem, Maria Fernanda [GeistigeR SchöpferIn]; Ah-King, Malin [GeistigeR SchöpferIn]; Ahmed, Nabil [GeistigeR SchöpferIn]; Aidoo, Fallon Samuels [GeistigeR SchöpferIn]; Akerman, Kira [GeistigeR SchöpferIn]; Akten, Memo [GeistigeR SchöpferIn]; Allen, Irma [GeistigeR SchöpferIn]; Allen, Jamie [GeistigeR SchöpferIn]; Allen, Michael [GeistigeR SchöpferIn]; Almeida, Hugo Ricardo Noronha de [GeistigeR SchöpferIn]; Almeida, Hugo [GeistigeR SchöpferIn]; Andaur, Rodolfo [GeistigeR SchöpferIn]; Anderson, Kayla [GeistigeR SchöpferIn]; Anfinson, John [GeistigeR SchöpferIn]; Ansari, Alya [GeistigeR SchöpferIn]; Arends, Bergit [GeistigeR SchöpferIn]; Armiero, Marco [GeistigeR SchöpferIn]; Aronowsky, Leah [GeistigeR SchöpferIn]; [...] ; Ateliermob / Working with the 99%, localStyle, Louisiana Environmental Action Network (LEAN), Louisiana Landmarks Society, Louisiana Universities Resilient Architecture Collaborative, Pointe-Au-Chien Indian Tribe, Haus der Kulturen der Welt Berlin, Max-Planck-Institut für Wissenschaftsgeschichte

    Anthropocene Curriculum

    Webseiten
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Berlin: Haus der Kulturen der Welt, [2021]

  7. Berends, Mark; Langevin, Warren; Springer, Matthew G.

    Editors' Preface

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2007

    Erschienen in: Peabody Journal of Education