Zum Inhalt springen

  1. Milkman, Katherine L. [Verfasser:in]; Patel, Mitesh S. [Verfasser:in]; Gandhi, Linnea [Verfasser:in]; Graci, Heather N. [Verfasser:in]; Gromet, Dena [Verfasser:in]; Ho, Hung [Verfasser:in]; Kay, Joseph S. [Verfasser:in]; Lee, Timothy W. [Verfasser:in]; Akinola, Modupe [Verfasser:in]; Beshears, John [Verfasser:in]; Bogard, Jonathan E. [Verfasser:in]; Buttenheim, Alison [Verfasser:in]; Chabris, Christopher F. [Verfasser:in]; Chapman, Gretchen B. [Verfasser:in]; Choi, James J. [Verfasser:in]; Dai, Hengchen [Verfasser:in]; Fox, Craig R. [Verfasser:in]; Goren, Amir [Verfasser:in]; Hilchey, Matthew D. [Verfasser:in]; Hmurovic, Jillian [Verfasser:in]; John, Leslie K. [Verfasser:in]; Karlan, Dean [Verfasser:in]; Kim, Melanie [Verfasser:in]; Laibson, David I. [Verfasser:in]; [...]

    A mega-study of text-based nudges encouraging patients to get vaccinated at an upcoming doctor's appointment

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Toronto]: [University of Toronto - Rotman School of Management], [2021]

    Erschienen in: Joseph L. Rotman School of Management: Rotman School of Management working paper ; 3780267

  2. Milkman, Katherine L. [Verfasser:in]; Patel, Mitesh S. [Verfasser:in]; Gandhi, Linnea [Verfasser:in]; Graci, Heather [Verfasser:in]; Gromet, Dena [Verfasser:in]; Ho, Hung [Verfasser:in]; Kay, Joseph [Verfasser:in]; Lee, Timothy [Verfasser:in]; Bogard, Jon [Verfasser:in]; Brody, Ilana [Verfasser:in]; Chabris, Christopher [Verfasser:in]; Chang, Edward [Verfasser:in]; Chapman, Gretchen B. [Verfasser:in]; Dannals, Jennifer [Verfasser:in]; Goldstein, Noah J. [Verfasser:in]; Goren, Amir [Verfasser:in]; Hershfield, Hal [Verfasser:in]; Hirsch, Alex [Verfasser:in]; Hmurovic, Jillian [Verfasser:in]; Horn, Samantha [Verfasser:in]; Karlan, Dean [Verfasser:in]; Kristal, Ariella [Verfasser:in]; Lamberton, Cait [Verfasser:in]; Meyer, Michelle N. [Verfasser:in]; [...]

    A Mega-Study of Text-Message Nudges Encouraging Patients to Get Vaccinated at their Pharmacy

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [S.l.]: SSRN, [2021]

  3. Jayawickreme, Eranda; Tsukayama, Eli; Blackie, Laura E.R.; Weiss, Brandon

    Examining within-person relationships between state assessments of affect and eudaimonic well-being using multi-level structural equation modeling

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Informa UK Limited, 2021

    Erschienen in: The Journal of Positive Psychology, 16 (2021) 5, Seite 691-700

  4. Duckworth, Angela L.; Quinn, Patrick D.; Tsukayama, Eli

    What No Child Left Behind leaves behind: The roles of IQ and self-control in predicting standardized achievement test scores and report card grades

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    American Psychological Association (APA), 2012

    Erschienen in: Journal of Educational Psychology, 104 (2012) 2, Seite 439-451