Zum Inhalt springen

  1. Viberg, Olga [HerausgeberIn]; Grönlund, Åke [HerausgeberIn]

    Practicable Learning Analytics - [1st ed. 2023.]

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cham: Springer International Publishing, 2023. ; Cham: Imprint: Springer, 2023.

    Erschienen in: Advances in Analytics for Learning and Teaching

  2. Mutimukwe, Chantal [VerfasserIn]; Twizeyimana, Jean Damascene [VerfasserIn]; Viberg, Olga [VerfasserIn]

    Students’ Information Privacy Concerns in Learning Analytics: Towards Model Development

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2021

    Erschienen in: Nordic Learning Analytics Summer Institute (4. : 2021 : Online): NLASI 2021: Nordic Learning Analytics (Summer) Institute 2021 ; 2021

  3. Saqr, Mohammed [VerfasserIn]; Viberg, Olga [VerfasserIn]; Peeters, Ward [VerfasserIn]

    Using Psychological Networks to Reveal the Interplay between Foreign Language Students’ Self-Regulated Learning Tactics

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    2020

    Erschienen in: Harnessing the Potentials of Technology to Support Self-Directed Language Learning in Online Learning Settings (Veranstaltung : 2020 : Online): STELLA 2020: Harnessing the Potentials of Technology to Support Self-Directed Language Learning in Online Learning Settings ; 2020

  4. Viberg, Olga [HerausgeberIn]; Glassey, Richard [HerausgeberIn]; Spikol, Daniel [HerausgeberIn]; Bälter, Olle [HerausgeberIn] ; Nordic Learning Analytics Summer Institute 4. 2021 Online

    NLASI 2021: Nordic Learning Analytics (Summer) Institute 2021 : proceedings of the Nordic Learning Analytics (Summer) Institute : Stockholm, Sweden, August 23, 2021

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Aachen, Germany]: [RWTH Aachen], 2021-10-17

    Erschienen in: CEUR workshop proceedings ; 2985

  5. Viberg, Olga [HerausgeberIn]; Mynard, Jo [HerausgeberIn]; Peeters, Ward [HerausgeberIn]; Saqr, Mohammed [HerausgeberIn] ; Harnessing the Potentials of Technology to Support Self-Directed Language Learning in Online Learning Settings Veranstaltung 2020 Online

    STELLA 2020: Harnessing the Potentials of Technology to Support Self-Directed Language Learning in Online Learning Settings : proceedings of the 2020 STELLA Symposium : Stockholm, Sweden, October 15th to 16th, 2020

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    [Aachen, Germany]: [RWTH Aachen], 2021-03-20

    Erschienen in: CEUR workshop proceedings ; 2828

  6. Viberg, Olga [HerausgeberIn]; Jivet, Ioana [HerausgeberIn]; Muñoz-Merino, Pedro J. [HerausgeberIn]; Perifanou, Maria [HerausgeberIn]; Papathoma, Tina [HerausgeberIn]

    Responsive and sustainable educational futures : 18th European Conference on Technology Enhanced Learning, EC-TEL 2023, Aveiro, Portugal, september 4–8, 2023, proceedings

    Bücher
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Cham: Springer Nature Switzerland, 2023 ; Cham: Springer, [2023]

    Erschienen in: Lecture notes in computer science ; 14200

  7. Saqr, Mohammed; Viberg, Olga

    Addressing Global Challenges and Quality Education: Using Diffusion Network Analytics to Examine and Support Knowledge Construction in CSCL Settings

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer International Publishing, 2020

    Erschienen in: Addressing Global Challenges and Quality Education

  8. Viberg, Olga; Mavroudi, Anna

    Lifelong Technology-Enhanced Learning: The Role of Ubiquitous Computing and the Internet of Things for Developing 21st Century Skills Among Learners: Experts’ Views

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer International Publishing, 2018

    Erschienen in: Lifelong Technology-Enhanced Learning

  9. Viberg, Olga; Mavroudi, Anna; Ma, Yanwen

    Addressing Global Challenges and Quality Education: Supporting Second Language Learners’ Development of Affective Self-regulated Learning Skills Through the Use and Design of Mobile Technology

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer International Publishing, 2020

    Erschienen in: Addressing Global Challenges and Quality Education

  10. Saqr, Mohammed; Viberg, Olga; Vartiainen, Henriikka

    Capturing the participation and social dimensions of computer-supported collaborative learning through social network analysis: which method and measures matter?

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer Science and Business Media LLC, 2020

    Erschienen in: International Journal of Computer-Supported Collaborative Learning

  11. Viberg, Olga; Khalil, Mohammad; Lioliopoulos, Alexandros

    Learning and Collaboration Technologies. Human and Technology Ecosystems: Facilitating Ideation and Knowledge Sharing in Workplaces: The Design and Use of Gamification in Virtual Platforms

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Springer International Publishing, 2020

    Erschienen in: Learning and Collaboration Technologies. Human and Technology Ecosystems