Zum Inhalt springen

  1. Nabi, Robin L. [HerausgeberIn]; Oliver, Mary Beth [Sonstige Person, Familie und Körperschaft]

    The Sage handbook of media processes and effects

    Bücher
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Los Angeles [u.a.]: Sage, 2009

  2. Shah, Dhavan V.

    book reviews

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    Oxford University Press (OUP), 2003

    Erschienen in: Public Opinion Quarterly

  3. Wang, Ming; Gabay, Itay; Shah, Dhavan V.

    The Civic Consequences of “Going Negative” : Attack Ads and Adolescents’ Knowledge, Consumption, and Participation : Attack Ads and Adolescents’ Knowledge, Consumption, and Participation

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2012

    Erschienen in: The ANNALS of the American Academy of Political and Social Science

  4. SCHEUFELE, DIETRAM A.; SHAH, DHAVAN V.

    Personality Strength and Social Capital : The Role of Dispositional and Informational Variables in the Production of Civic Participation : The Role of Dispositional and Informational Variables in the Production of Civic Participation

    Aufsätze
    Online ansehen
    Schließen

    Merkliste

    Sie können Bookmarks mittels Listen verwalten, loggen Sie sich dafür bitte in Ihr SLUB Benutzerkonto ein.

    SAGE Publications, 2000

    Erschienen in: Communication Research