Skip to contents

  1. Feyerer, Ewald [Editor]; Prammer, Wilfried [Editor]; Prammer-Semmler, Eva [Editor]; Kladnik, Christine [Editor]; Leibetseder, Margit [Editor]; Wimberger, Richard [Editor] ; System. Wandel. Entwicklung - Akteurinnen und Akteure Inklusiver Prozesse im Spannungsfeld von Institution, Profession und Person Veranstaltung 2017 Linz, Verlag Julius Klinkhardt

    System, Wandel, Entwicklung : Akteurinnen und Akteure inklusiver Prozesse im Spannungsfeld von Institution, Profession und Person - [1. Auflage]

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt, 2018

  2. Feuser, Georg [Editor]; Maschke, Thomas [Editor]; Baldus, Marion [Other]; Kaschubowski, Götz [Other]; Klauß, Theo [Other]; Barth, Ulrike [Other]; Dorrance, Carmen [Other]; Drechsler, Christiane [Other]; Eichholz, Reinald [Other]; Feyerer, Ewald [Other]; Greving, Heinrich [Other]

    Lehrerbildung auf dem Prüfstand : welche Qualifikationen braucht die inklusive Schule? - [Originalausgabe]

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Gießen, Lahn: Psychosozial-Verl., c 2013

    Published in: Edition Psychosozial

  3. Feyerer, Ewald [Editor]; Prammer, Wilfried [Editor]; Prammer-Semmler, Eva [Editor]; Kladnik, Christine [Editor]; Leibetseder, Margit [Editor]; Wimberger, Richard [Editor]

    System. Wandel. Entwicklung : Akteurinnen und Akteure inklusiver Prozesse im Spannungsfeld von Institution, Profession und Person

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Bad Heilbrunn: Verlag Julius Klinkhardt, 2018

  4. Buchner, Tobias; Shevlin, Michael; Donovan, Mary‐Ann; Gercke, Magdalena; Goll, Harald; Šiška, Jan; Janyšková, Kristýna; Smogorzewska, Joanna; Szumski, Grzegorz; Vlachou, Anastasia; Demo, Heidrun; Feyerer, Ewald; Corby, Deirdre

    Same Progress for All? Inclusive Education, the United Nations Convention on the Rights of Persons With Disabilities and Students With Intellectual Disability in European Countries

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Wiley, 2021

    Published in: Journal of Policy and Practice in Intellectual Disabilities