Skip to contents Enke, Margit [Author]; Geigenmüller, Anja [Author] Aktuelle Tendenzen in der Werbung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiberg: TU Bergakademie, 2000 Published in: Freiberger Arbeitspapiere ; 2000,36 Ewen, Stuart [Author]; Ewen, Elizabeth [Author] Channels of desire : mass images and the shaping of American consciousness - [2. ed., 5. print.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Minneapolis, Minn. [u.a.]: Univ. of Minnesota Press, 2000 Published in: Media studies Renner, Johannes [Author] Werbung bei Jugendlichen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, 1972 Published in: Betrieb und Markt ; 13 Neumann, Peter [Author] Handbuch der Markt- und Werbepsychologie : Grundlagen - Wahrnehmung - Lernen - Aktivierung - Image-Positionierung - Verhaltensbeeinflussung - Kreativität - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bern: Huber, 2013 Published in: Lehrbuch Psychologie Packard, Vance Oakley [Author] Die geheimen Verführer : der Griff nach dem Unbewussten in Jedermann - [40. - 43. Tsd.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf; Wien: Econ, 1964 Strobel, Gisela [Author] Konsumenten - Käufer - Geniesser - Konsumverweigerer : ich kauf mir was, kaufen macht so viel Spaß ... Articles Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2003 Published in: Augenblicke zwischen Gestern und Morgen ; (2003), Seite 128 - 143 Saxon Bibliography (Sächsische Bibliografie) Lange, Rainer [Author]; Didszuweit-Harbecke, Jörg Rainer [Author] ; Didszuweit, J. Rainer [Other] Kinder, Werbung und Konsum : theoretische Grundlagen und didaktische Anregungen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main: Gemeinschaftswerk der Evang. Publizistik [u.a.], ©c 1997 ; Offenbach: Jünger, ©c 1997 Published in: Beiträge zur Medienpädagogik ; 3 Spilski, Anja [Author] Werbecharaktere im Umfeld fiktionaler Medienwelten : eine Analyse der Übertragbarkeit fiktionaler Bedeutungen auf die Werbung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Published in: Gabler Research ; Forschungsgruppe Konsum und Verhalten Baacke, Dieter [Other]; Böhm-Kasper, Oliver [Other] Zielgruppe Kind : kindliche Lebenswelt und Werbeinszenierungen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Opladen: Leske + Budrich, 1999 Wiswede, Günter [Author] Soziologie des Verbraucherverhaltens Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Enke, 1972 Hoffmann, Stefan [Author]; Schlicht, Julia [Author]; Kurz, Claudia [Author] Betroffenheit als Auslöser des bewussten Konsums - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Kovač, 2009 Published in: Schriftenreihe Studien zum Konsumentenverhalten ; 27 Andersen, Arne [Author] "... und so sparsam!" : der Massenkonsum und seine Auswirkungen: Veränderungen und Mentalitätswandel, dargestellt am "Schweizerischen Beobachter" Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Zürich: Chronos, 1998 Packard, Vance Oakley [Author] The hidden persuaders - [Reprinted] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London [u.a.]: Penguin Books, 1991 Published in: Penguin books- Penguin social sciences Jäckel, Michael [Editor] Ambivalenzen des Konsums und der werblichen Kommunikation - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2007 Published in: Konsumsoziologie und Massenkultur Krugman, Herbert E. [Author] ; Krugman, Edward P. [Editor] Consumer behavior and advertising involvement : selected works of Herbert E. Krugman Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York, NY [u.a.]: Routledge, c 2008 Published in: Marketing and consumer psychology series Taylor, Charles Raymond [Other]; Lee, Doo-Hee [Other]; Taylor, Charles R. [Other] Cross-cultural buyer behavior - [1. ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Amsterdam; Heidelberg [u.a.]: Elsevier, 2007 Published in: Advances in international marketing ; 18 Balderjahn, Ingo [Author]; Scholderer, Joachim [Author] Konsumentenverhalten und Marketing : Grundlagen für Strategien und Maßnahmen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2007 Eschweiler, Maurice [Author] Externe Referenzpreise : eine empirisch gestützte verhaltenswissenschaftliche Analyse - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2006 Published in: Schriftenreihe Unternehmensführung und Marketing ; 46 Cliquet, Gérard [Editor] Geomarketing : methods and strategies in spatial marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London; Newport Beach, Calif.: ISTE, 2006 Published in: GIS - Geographical information systems series Hellmann, Kai-Uwe [Editor]; Schrage, Dominik [Other] Konsum der Werbung : zur Produktion und Rezeption von Sinn in der kommerziellen Kultur - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: VS, Verl. für Sozialwiss., 2004 Published in: Konsumsoziologie und Massenkultur
Enke, Margit [Author]; Geigenmüller, Anja [Author] Aktuelle Tendenzen in der Werbung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiberg: TU Bergakademie, 2000 Published in: Freiberger Arbeitspapiere ; 2000,36
Ewen, Stuart [Author]; Ewen, Elizabeth [Author] Channels of desire : mass images and the shaping of American consciousness - [2. ed., 5. print.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Minneapolis, Minn. [u.a.]: Univ. of Minnesota Press, 2000 Published in: Media studies
Renner, Johannes [Author] Werbung bei Jugendlichen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Betriebswirtschaftlicher Verlag Gabler, 1972 Published in: Betrieb und Markt ; 13
Neumann, Peter [Author] Handbuch der Markt- und Werbepsychologie : Grundlagen - Wahrnehmung - Lernen - Aktivierung - Image-Positionierung - Verhaltensbeeinflussung - Kreativität - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bern: Huber, 2013 Published in: Lehrbuch Psychologie
Packard, Vance Oakley [Author] Die geheimen Verführer : der Griff nach dem Unbewussten in Jedermann - [40. - 43. Tsd.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf; Wien: Econ, 1964
Strobel, Gisela [Author] Konsumenten - Käufer - Geniesser - Konsumverweigerer : ich kauf mir was, kaufen macht so viel Spaß ... Articles Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2003 Published in: Augenblicke zwischen Gestern und Morgen ; (2003), Seite 128 - 143 Saxon Bibliography (Sächsische Bibliografie)
Lange, Rainer [Author]; Didszuweit-Harbecke, Jörg Rainer [Author] ; Didszuweit, J. Rainer [Other] Kinder, Werbung und Konsum : theoretische Grundlagen und didaktische Anregungen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main: Gemeinschaftswerk der Evang. Publizistik [u.a.], ©c 1997 ; Offenbach: Jünger, ©c 1997 Published in: Beiträge zur Medienpädagogik ; 3
Spilski, Anja [Author] Werbecharaktere im Umfeld fiktionaler Medienwelten : eine Analyse der Übertragbarkeit fiktionaler Bedeutungen auf die Werbung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Published in: Gabler Research ; Forschungsgruppe Konsum und Verhalten
Baacke, Dieter [Other]; Böhm-Kasper, Oliver [Other] Zielgruppe Kind : kindliche Lebenswelt und Werbeinszenierungen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Opladen: Leske + Budrich, 1999
Wiswede, Günter [Author] Soziologie des Verbraucherverhaltens Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Enke, 1972
Hoffmann, Stefan [Author]; Schlicht, Julia [Author]; Kurz, Claudia [Author] Betroffenheit als Auslöser des bewussten Konsums - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Kovač, 2009 Published in: Schriftenreihe Studien zum Konsumentenverhalten ; 27
Andersen, Arne [Author] "... und so sparsam!" : der Massenkonsum und seine Auswirkungen: Veränderungen und Mentalitätswandel, dargestellt am "Schweizerischen Beobachter" Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Zürich: Chronos, 1998
Packard, Vance Oakley [Author] The hidden persuaders - [Reprinted] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London [u.a.]: Penguin Books, 1991 Published in: Penguin books- Penguin social sciences
Jäckel, Michael [Editor] Ambivalenzen des Konsums und der werblichen Kommunikation - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: VS Verlag für Sozialwissenschaften, 2007 Published in: Konsumsoziologie und Massenkultur
Krugman, Herbert E. [Author] ; Krugman, Edward P. [Editor] Consumer behavior and advertising involvement : selected works of Herbert E. Krugman Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York, NY [u.a.]: Routledge, c 2008 Published in: Marketing and consumer psychology series
Taylor, Charles Raymond [Other]; Lee, Doo-Hee [Other]; Taylor, Charles R. [Other] Cross-cultural buyer behavior - [1. ed.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Amsterdam; Heidelberg [u.a.]: Elsevier, 2007 Published in: Advances in international marketing ; 18
Balderjahn, Ingo [Author]; Scholderer, Joachim [Author] Konsumentenverhalten und Marketing : Grundlagen für Strategien und Maßnahmen Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Schäffer-Poeschel, 2007
Eschweiler, Maurice [Author] Externe Referenzpreise : eine empirisch gestützte verhaltenswissenschaftliche Analyse - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2006 Published in: Schriftenreihe Unternehmensführung und Marketing ; 46
Cliquet, Gérard [Editor] Geomarketing : methods and strategies in spatial marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London; Newport Beach, Calif.: ISTE, 2006 Published in: GIS - Geographical information systems series
Hellmann, Kai-Uwe [Editor]; Schrage, Dominik [Other] Konsum der Werbung : zur Produktion und Rezeption von Sinn in der kommerziellen Kultur - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: VS, Verl. für Sozialwiss., 2004 Published in: Konsumsoziologie und Massenkultur
> Media type Skip to next facet Books (233) Wert ausschließen Articles (7) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (5) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (118) Wert ausschließen Stack Collection (17) Wert ausschließen Ask for availability (4) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (87) Wert ausschließen Central Library (58) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (6) Wert ausschließen Branch Library of Law (2) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (1) Wert ausschließen TU Dresden holdings (1) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution (CC BY) (2) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (39) Wert ausschließen Restricted Access (7) Wert ausschließen Without Specification (67) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (166) Wert ausschließen English (82) Wert ausschließen French (2) Wert ausschließen Polish (1) Wert ausschließen Not determined (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (158) Wert ausschließen Psychology (38) Wert ausschließen General (32) Wert ausschließen Sociology (24) Wert ausschließen Geography (12) Wert ausschließen History (12) Wert ausschließen Technology (8) Wert ausschließen Pedagogy (7) Wert ausschließen American studies (5) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (4) Wert ausschließen Art and art history (4) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (4) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (3) Wert ausschließen Computer science (3) Wert ausschließen Jurisprudence (3) Wert ausschließen Philosophy (1) Wert ausschließen Political science (1) Wert ausschließen Sports science (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet National Bureau of Economic Research (5) Wert ausschließen Esch, Franz-Rudolf (4) Wert ausschließen Felser, Georg (4) Wert ausschließen Deutscher Dialogmarketing Verband (3) Wert ausschließen Haugtvedt, Curtis P. (3) Wert ausschließen Neumann, Peter (3) Wert ausschließen Röthlingshöfer, Bernd (3) Wert ausschließen Taylor, Charles Raymond (3) Wert ausschließen Tropp, Jörg (3) Wert ausschließen Bak, Peter Michael (2) Wert ausschließen Balderjahn, Ingo (2) Wert ausschließen Bänsch, Axel (2) Wert ausschließen Campus Verlag (2) Wert ausschließen Eisend, Martin (2) Wert ausschließen Farronato, Chiara (2) Wert ausschließen Forschungsgruppe Konsum und Verhalten (2) Wert ausschließen Frank, Thomas (2) Wert ausschließen Franke, Marie-Kristin (2) Wert ausschließen Gasteiger, Nepomuk (2) Wert ausschließen Grubenmann, Stephanie (2) Wert ausschließen Herr, Paul M. (2) Wert ausschließen Häusel, Hans-Georg (2) Wert ausschließen Ichihashi, Shota (2) Wert ausschließen Jahnke, Marlis (2) Wert ausschließen Kardes, Frank R. (2) Wert ausschließen Kroeber-Riel, Werner (2) Wert ausschließen Mitchell, Andrew A. (2) Wert ausschließen Packard, Vance Oakley (2) Wert ausschließen Rößner, Anna (2) Wert ausschließen Scholderer, Joachim (2) Wert ausschließen Schrage, Dominik (2) Wert ausschließen Siegert, Gabriele (2) Wert ausschließen Strebinger, Andreas (2) Wert ausschließen Taylor, Charles R. (2) Wert ausschließen Technische Universität Braunschweig (2) Wert ausschließen Umiker-Sebeok, Jean (2) Wert ausschließen Wiswede, Günter (2) Wert ausschließen Woisetschläger, David (2) Wert ausschließen Zerres, Christopher (2) Wert ausschließen Zurstiege, Guido (2) Wert ausschließen Abdelmoumene, Ahmed (1) Wert ausschließen Advertising and Consumer Psychology Conference 23 2004 Montréal (1) Wert ausschließen Ahmad, Wajeeha (1) Wert ausschließen Akerlof, George A. (1) Wert ausschließen Albert-Ludwigs-Universität Freiburg (1) Wert ausschließen Alcantara-Pilar, Juan Miguel (1) Wert ausschließen Alpert, Abby E. (1) Wert ausschließen Alwitt, Linda F. (1) Wert ausschließen Andersen, Arne (1) Wert ausschließen Armstrong, J. Scott (1) Wert ausschließen Avery, Rosemary J. (1) Wert ausschließen Axel Springer AG (1) Wert ausschließen Baacke, Dieter (1) Wert ausschließen Baier, Daniel (1) Wert ausschließen Bajde, Domen (1) Wert ausschließen Bargfrede, Jan (1) Wert ausschließen Barrio-García, Salvador del (1) Wert ausschließen Bauer, Hans H. (1) Wert ausschließen Baumann, Stefan (1) Wert ausschließen Belk, Russell W. (1) Wert ausschließen Belz, Christian (1) Wert ausschließen Bismarck, Wolf-Bertram von (1) Wert ausschließen Boch, Sonja (1) Wert ausschließen Bogliacino, Francesco (1) Wert ausschließen Borchers, Nils S. (1) Wert ausschließen Botzen, W. J. Wouter (1) Wert ausschließen Bourguigon, Camille (1) Wert ausschließen Broeckelmann, Philipp (1) Wert ausschließen Bronner, Simon J. (1) Wert ausschließen Bruns, Andrea (1) Wert ausschließen Brynjolfsson, Erik (1) Wert ausschließen Böckenhoff, Ewald (1) Wert ausschließen Bögenhold, Dieter (1) Wert ausschließen Böhm-Kasper, Oliver (1) Wert ausschließen Bösener, Kathrin (1) Wert ausschließen Callahan, Sean (1) Wert ausschließen Chan, Kara (1) Wert ausschließen Charris Dominguez, Rafael Alberto (1) Wert ausschließen Chen, Yanyou (1) Wert ausschließen Cliquet, Gérard (1) Wert ausschließen Cohn, Jonathan (1) Wert ausschließen Conference on Advertising and Consumer Psychology 2 1983 Chicago, Ill (1) Wert ausschließen Consumer Culture Theory Conference 13. 2018 Odense (1) Wert ausschließen Crespo-Almendros, Esmeralda (1) Wert ausschließen Cross, Samantha N. N. (1) Wert ausschließen Darmer, Per (1) Wert ausschließen De Gruyter Oldenbourg (1) Wert ausschließen De Streel, Alexandre (1) Wert ausschließen Didszuweit, J. Rainer (1) Wert ausschließen Didszuweit-Harbecke, Jörg Rainer (1) Wert ausschließen Diehl, Sandra (1) Wert ausschließen Dodoo, Naa Amponsah (1) Wert ausschließen Dreisbach, Jan (1) Wert ausschließen Durante, Nadia-Vittoria (1) Wert ausschließen Ebeling, Andreas (1) Wert ausschließen Eder, Franz X. (1) Wert ausschließen Edward Elgar Publishing (1) Wert ausschließen Eesley, Charles E. (1) Wert ausschließen Eggert, Andreas (1) Wert ausschließen Eisenberg, Matthew (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (238) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (32) Wert ausschließen Diss online (7) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (4) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (1) Wert ausschließen Show more show less