Skip to contents Wilkes, Malte W. [Author] Die Idee des sanften Marketing : e. Traktat - [2., stark erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Marketing-Journal, 1988 Published in: Sanftes Marketing Meyer, Paul W. [Editor] Marketing-Systeme : Grundlagen des institutionalen Marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart; Berlin [u.a.]: Kohlhammer, 1990 Johne, Jane [Author] ; Springer Fachmedien Wiesbaden, Westfälische Wilhelms-Universität Münster Effectiveness of influencer marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden; [Heidelberg]: Springer Gabler, [2023] Published in: Research Huber, Frank [Author]; Meyer, Frederik [Author]; Nachtigall, Corinna [Author] Guerilla-Marketing als kreative Werbeform : eine empirische Analyse am Beispiel der Marke MINI - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Lohmar; Köln: Eul Verlag, 2009 Published in: Reihe: Marketing ; 44 Kotler, Philip [Author]; Armstrong, Gary [Author]; Harris, Lloyd C. [Author]; He, Hongwei [Author] Principles of marketing - [Eighth European edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Harlow, England; London; New York; Boston: Pearson, [2020] Liebl, Walter F. [Author] Erfolgreiches Marketing-Management Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Landsberg/Lech: Verl. Moderne Industrie, 1992 Elser, Siegfried [Author] Das Erlebnis Marketing : praktische Schritte zur erfolgssicheren Konzeption - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main: Frankfurter Allg. Zeitung, Verl.-Bereich Wirtschaftsbücher, 1991 Published in: Blick durch die Wirtschaft, Frankfurter Zeitung Levinson, Jay Conrad [Author] ; Levinson, Jeannie [Other]; Levinson, Amy [Other]; Schöbitz, Birgit [Other] Guerilla Marketing des 21. Jahrhunderts : clever werben mit jedem Budget - [2. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main [u.a.]: Campus, 2011 Huber, Andreas [Author] Marketing - [3., vollständig überarbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Verlag Franz Vahlen, [2016] Published in: Vahlens Kurzlehrbücher Bruhn, Manfred [Author] Marketing : Grundlagen für Studium und Praxis - [12., überarbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2014 Published in: Lehrbuch Bruhn, Manfred [Author] ; Springer Fachmedien Wiesbaden Marketing : Grundlagen für Studium und Praxis - [13., aktualisierte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, [2016] Published in: Lehrbuch Weis, Hans Christian [Author] Marketing - [16., verb. und aktualisierte Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Herne: Kiehl, 2012 Published in: Kompendium der praktischen Betriebswirtschaft Weis, Hans Christian [Author] Marketing : [Bachelor geeignet] - [7., überarb. und aktualisierte Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Herne: NWB-Verl., 2013 Published in: Kompakt-Training praktische Betriebswirtschaft Esch, Franz-Rudolf [Author]; Herrmann, Andreas [Author]; Sattler, Henrik [Author] Marketing : eine managementorientierte Einführung - [4., überarb., Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 2013 Bruhn, Manfred [Author] Marketing : Grundlagen für Studium und Praxis - [11., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer-Gabler, 2012 Published in: Lehrbuch Hofbauer, Günter [Editor]; Pattloch, Annette [Performer]; Stumpf, Marcus [Performer] ; Arbeitsgemeinschaft für Marketing Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Uni-Edition, 2013 Pesch, Jürgen [Author] Marketing - [2., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Konstanz: UVK-Verl.-Ges., 2010 Published in: UTB-Taschenbuch ; 2720 ; UTB basics Bruhn, Manfred [Author] Marketing : Grundlagen für Studium und Praxis - [10., überarb. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010 Published in: Lehrbuch Bruhn, Manfred [Author] Marketing : Grundlagen für Studium und Praxis - [9., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Lehrbuch Kreutzer, Ralf T. [Author] Praxisorientiertes Marketing : Grundlagen - Instrumente - Fallbeispiele - [3., vollst. überarb. u. erw. Aufl., Nachdr.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010 Published in: Lehrbuch
Wilkes, Malte W. [Author] Die Idee des sanften Marketing : e. Traktat - [2., stark erw. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Hamburg: Marketing-Journal, 1988 Published in: Sanftes Marketing
Meyer, Paul W. [Editor] Marketing-Systeme : Grundlagen des institutionalen Marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart; Berlin [u.a.]: Kohlhammer, 1990
Johne, Jane [Author] ; Springer Fachmedien Wiesbaden, Westfälische Wilhelms-Universität Münster Effectiveness of influencer marketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden; [Heidelberg]: Springer Gabler, [2023] Published in: Research
Huber, Frank [Author]; Meyer, Frederik [Author]; Nachtigall, Corinna [Author] Guerilla-Marketing als kreative Werbeform : eine empirische Analyse am Beispiel der Marke MINI - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Lohmar; Köln: Eul Verlag, 2009 Published in: Reihe: Marketing ; 44
Kotler, Philip [Author]; Armstrong, Gary [Author]; Harris, Lloyd C. [Author]; He, Hongwei [Author] Principles of marketing - [Eighth European edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Harlow, England; London; New York; Boston: Pearson, [2020]
Liebl, Walter F. [Author] Erfolgreiches Marketing-Management Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Landsberg/Lech: Verl. Moderne Industrie, 1992
Elser, Siegfried [Author] Das Erlebnis Marketing : praktische Schritte zur erfolgssicheren Konzeption - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main: Frankfurter Allg. Zeitung, Verl.-Bereich Wirtschaftsbücher, 1991 Published in: Blick durch die Wirtschaft, Frankfurter Zeitung
Levinson, Jay Conrad [Author] ; Levinson, Jeannie [Other]; Levinson, Amy [Other]; Schöbitz, Birgit [Other] Guerilla Marketing des 21. Jahrhunderts : clever werben mit jedem Budget - [2. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main [u.a.]: Campus, 2011
Huber, Andreas [Author] Marketing - [3., vollständig überarbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Verlag Franz Vahlen, [2016] Published in: Vahlens Kurzlehrbücher
Bruhn, Manfred [Author] Marketing : Grundlagen für Studium und Praxis - [12., überarbeitete Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2014 Published in: Lehrbuch
Bruhn, Manfred [Author] ; Springer Fachmedien Wiesbaden Marketing : Grundlagen für Studium und Praxis - [13., aktualisierte Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, [2016] Published in: Lehrbuch
Weis, Hans Christian [Author] Marketing - [16., verb. und aktualisierte Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Herne: Kiehl, 2012 Published in: Kompendium der praktischen Betriebswirtschaft
Weis, Hans Christian [Author] Marketing : [Bachelor geeignet] - [7., überarb. und aktualisierte Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Herne: NWB-Verl., 2013 Published in: Kompakt-Training praktische Betriebswirtschaft
Esch, Franz-Rudolf [Author]; Herrmann, Andreas [Author]; Sattler, Henrik [Author] Marketing : eine managementorientierte Einführung - [4., überarb., Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Vahlen, 2013
Bruhn, Manfred [Author] Marketing : Grundlagen für Studium und Praxis - [11., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer-Gabler, 2012 Published in: Lehrbuch
Hofbauer, Günter [Editor]; Pattloch, Annette [Performer]; Stumpf, Marcus [Performer] ; Arbeitsgemeinschaft für Marketing Marketing in Forschung und Praxis : [Jubiläumsausgabe zum 40-jährigen Bestehen der Arbeitsgemeinschaft für Marketing] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin: Uni-Edition, 2013
Pesch, Jürgen [Author] Marketing - [2., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Konstanz: UVK-Verl.-Ges., 2010 Published in: UTB-Taschenbuch ; 2720 ; UTB basics
Bruhn, Manfred [Author] Marketing : Grundlagen für Studium und Praxis - [10., überarb. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010 Published in: Lehrbuch
Bruhn, Manfred [Author] Marketing : Grundlagen für Studium und Praxis - [9., überarb. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Lehrbuch
Kreutzer, Ralf T. [Author] Praxisorientiertes Marketing : Grundlagen - Instrumente - Fallbeispiele - [3., vollst. überarb. u. erw. Aufl., Nachdr.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2010 Published in: Lehrbuch
> Media type Skip to next facet Articles (4.579) Wert ausschließen Books (1.262) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (119) Wert ausschließen Thesis (9) Wert ausschließen Conference Proceedings (5) Wert ausschließen Videos (5) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (554) Wert ausschließen Stack Collection (173) Wert ausschließen Ask for availability (27) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (542) Wert ausschließen Central Library (240) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (14) Wert ausschließen TU Dresden holdings (14) Wert ausschließen Branch Library of Law (10) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (4) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (1) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution (CC BY) (52) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (22) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial (CC BY-NC) (6) Wert ausschließen In Copyright (4) Wert ausschließen Attribution - Share Alike (CC BY-SA) (4) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - Share Alike (CC BY-NC-SA) (2) Wert ausschließen Attribution - No Derivs (CC BY-ND) (2) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (1.581) Wert ausschließen Restricted Access (32) Wert ausschließen Without Specification (3.697) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet English (4.067) Wert ausschließen German (949) Wert ausschließen Not determined (932) Wert ausschließen Indonesian (39) Wert ausschließen French (27) Wert ausschließen Russian (27) Wert ausschließen Ndonga (15) Wert ausschließen Spanish (15) Wert ausschließen Portuguese (11) Wert ausschließen Turkish (9) Wert ausschließen Persian (8) Wert ausschließen Polish (5) Wert ausschließen Ukrainian (5) Wert ausschließen Croatian (4) Wert ausschließen Serbian (4) Wert ausschließen Arabic (3) Wert ausschließen Chinese (3) Wert ausschließen Romanian (3) Wert ausschließen Italian (2) Wert ausschließen Slovak (2) Wert ausschließen Thai (2) Wert ausschließen Bulgarian (1) Wert ausschließen Japanese (1) Wert ausschließen Kazakh language (1) Wert ausschließen Lithuanian (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (4.065) Wert ausschließen Technology (496) Wert ausschließen General (494) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (434) Wert ausschließen Psychology (300) Wert ausschließen Sociology (230) Wert ausschließen Philosophy (190) Wert ausschließen Medicine (169) Wert ausschließen Computer science (119) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (110) Wert ausschließen Art and art history (94) Wert ausschließen Geography (90) Wert ausschließen Physics (85) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (76) Wert ausschließen Pedagogy (71) Wert ausschließen Biology (53) Wert ausschließen Jurisprudence (41) Wert ausschließen Mathmatics (39) Wert ausschließen History (24) Wert ausschließen Political science (23) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (14) Wert ausschließen Sports science (14) Wert ausschließen Musicology (8) Wert ausschließen General sciences (7) Wert ausschließen American studies (6) Wert ausschließen Theology and religious studies (5) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (3) Wert ausschließen Geology and paleontology (2) Wert ausschließen Romance studies (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Bruhn, Manfred (28) Wert ausschließen Meffert, Heribert (22) Wert ausschließen Kotler, Philip (16) Wert ausschließen Pepels, Werner (14) Wert ausschließen Herrmann, Andreas (13) Wert ausschließen Edward Elgar Publishing (12) Wert ausschließen Kreutzer, Ralf T. (12) Wert ausschließen Armstrong, Gary (11) Wert ausschließen Winkelmann, Peter (11) Wert ausschließen Esch, Franz-Rudolf (10) Wert ausschließen Homburg, Christian (10) Wert ausschließen Khare, Arpita (10) Wert ausschließen Minton, Elizabeth A. (10) Wert ausschließen Griffith, David A. (9) Wert ausschließen Hudders, Liselot (9) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden (9) Wert ausschließen Dubinsky, Alan J. (8) Wert ausschließen Kirchgeorg, Manfred (8) Wert ausschließen Runia, Peter (8) Wert ausschließen Sattler, Henrik (8) Wert ausschließen Usman, Osly (8) Wert ausschließen Backhaus, Klaus (7) Wert ausschließen Burmann, Christoph (7) Wert ausschließen Janiszewski, Chris (7) Wert ausschließen Unger, Fritz (7) Wert ausschließen Wiedmann, Klaus-Peter (7) Wert ausschließen Bellizzi, Joseph A. (6) Wert ausschließen Boerman, Sophie C. (6) Wert ausschließen Bush, Alan J. (6) Wert ausschließen Kohli, Ajay K. (6) Wert ausschließen Nelson, Michelle R. (6) Wert ausschließen Pettersen-Sobczyk, Monika (6) Wert ausschließen Renker, Clemens (6) Wert ausschließen Schneider, Willy (6) Wert ausschließen Shoham, Aviv (6) Wert ausschließen Simonson, Itamar (6) Wert ausschließen Witt, Robert E. (6) Wert ausschließen Zerres, Michael P. (6) Wert ausschließen 황희중 (6) Wert ausschließen Akaah, Ishmael P. (5) Wert ausschließen Berman, Ron (5) Wert ausschließen Chironi, Stefania (5) Wert ausschließen Chuchu, Tinashe (5) Wert ausschließen Columba, Pietro (5) Wert ausschließen Cron, William L. (5) Wert ausschließen Diller, Hermann (5) Wert ausschließen Fritz, Wolfgang (5) Wert ausschließen Harris, Lloyd C. (5) Wert ausschließen Ingrassia, Marzia (5) Wert ausschließen Kahn, Barbara E. (5) Wert ausschließen Kim, Chankon (5) Wert ausschließen Koay, Kian Yeik (5) Wert ausschließen Krohmer, Harley (5) Wert ausschließen Laczniak, Russell N. (5) Wert ausschließen Laroche, Michel (5) Wert ausschließen Link, Jörg (5) Wert ausschließen Martinčević, Ivana (5) Wert ausschließen Monroe, Kent B. (5) Wert ausschließen National Bureau of Economic Research (5) Wert ausschließen Nufer, Gerd (5) Wert ausschließen Sar, Sela (5) Wert ausschließen Sarstedt, Marko (5) Wert ausschließen Seeger, Christof (5) Wert ausschließen Sesar, Vesna (5) Wert ausschließen Simpson, James T. (5) Wert ausschließen Song,In-Ahm (5) Wert ausschließen Taylor, Charles R. (5) Wert ausschließen Trommsdorff, Volker (5) Wert ausschließen UVK Verlagsgesellschaft mbH (5) Wert ausschließen Wagener, Andreas (5) Wert ausschließen Wahl, Frank (5) Wert ausschließen Wymer, Walter (5) Wert ausschließen Zerres, Christopher (5) Wert ausschließen Zheng, Xudong (5) Wert ausschließen Zielke, Stephan (5) Wert ausschließen Agnihotri, Raj (4) Wert ausschließen Ahlert, Dieter (4) Wert ausschließen American Marketing Association (4) Wert ausschließen Atuahene-Gima, Kwaku (4) Wert ausschließen Badrinarayanan, Vishag (4) Wert ausschließen Bauer, Hans H. (4) Wert ausschließen Bellia, Claudio (4) Wert ausschließen Bruce, Grady D. (4) Wert ausschließen Budzinski, Oliver (4) Wert ausschließen Burton, Scot (4) Wert ausschließen Busch, Paul (4) Wert ausschließen Carlson, Les (4) Wert ausschließen Chiguvi, Douglas (4) Wert ausschließen Christiansen, Paul (4) Wert ausschließen Corfman, Kim P. (4) Wert ausschließen Dampérat, Maud (4) Wert ausschließen Eisend, Martin (4) Wert ausschließen Emrich, Christin (4) Wert ausschließen Engelen, Andreas (4) Wert ausschließen Fachhochschule Reutlingen European School of Business (4) Wert ausschließen Feng, Yang (4) Wert ausschließen Fink, Klaus-J (4) Wert ausschließen Flavián, Carlos (4) Wert ausschließen Friedrich-Schiller-Universität Jena (4) Wert ausschließen Fugh-Berman, Adriane (4) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (1.472) Wert ausschließen Informa UK Limited (CrossRef) (779) Wert ausschließen Emerald (CrossRef) (606) Wert ausschließen Wiley (CrossRef) (471) Wert ausschließen SAGE Publications (CrossRef) (403) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (378) Wert ausschließen Springer Science and Business Media LLC (CrossRef) (285) Wert ausschließen Elsevier BV (CrossRef) (279) Wert ausschließen DOAJ Directory of Open Access Journals (195) Wert ausschließen Oxford University Press (OUP) (CrossRef) (103) Wert ausschließen JSTOR (CrossRef) (67) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (60) Wert ausschließen MDPI AG (CrossRef) (54) Wert ausschließen EconStor (German National Library of Economics, ZBW) (49) Wert ausschließen Bauman Moscow State Technical University (CrossRef) (42) Wert ausschließen LLC CPC Business Perspectives (CrossRef) (38) Wert ausschließen Korea Distribution Science Association (CrossRef) (36) Wert ausschließen Japanese Society for Food Science and Technology (CrossRef) (29) Wert ausschließen Walter de Gruyter GmbH (CrossRef) (27) Wert ausschließen WARC Limited (CrossRef) (25) Wert ausschließen Science and Innovation Center (CrossRef) (19) Wert ausschließen Cognizant, LLC (CrossRef) (18) Wert ausschließen Copernicus GmbH (CrossRef) (16) Wert ausschließen Frontiers Media SA (CrossRef) (15) Wert ausschließen IGI Global (CrossRef) (15) Wert ausschließen Enpresa Institutua - Instituto de Economia Aplicada a la Empresa (CrossRef) (14) Wert ausschließen Journal of Eastern European and Central Asian Research (CrossRef) (14) Wert ausschließen Scientific Research Publishing, Inc. (CrossRef) (14) Wert ausschließen Academy of Taiwan Information Systems Research (CrossRef) (13) Wert ausschließen Verlag C.H.Beck oHG (CrossRef) (13) Wert ausschließen Academy of Management (CrossRef) (12) Wert ausschließen Canadian Center of Science and Education (CrossRef) (12) Wert ausschließen Human Resources Management Academic Research Society (HRMARS) (CrossRef) (12) Wert ausschließen Institute for Operations Research and the Management Sciences (INFORMS) (CrossRef) (12) Wert ausschließen Springer International Publishing (CrossRef) (12) Wert ausschließen FiT Publishing (CrossRef) (11) Wert ausschließen Hindawi Limited (CrossRef) (11) Wert ausschließen National Library of Serbia (CrossRef) (11) Wert ausschließen ScopeMed (CrossRef) (11) Wert ausschließen Diss online (10) Wert ausschließen Growing Science (CrossRef) (10) Wert ausschließen SSOAR Social Science Open Access Repository (10) Wert ausschließen University Nove de Julho (CrossRef) (10) Wert ausschließen Al-Kindi Center for Research and Development (CrossRef) (9) Wert ausschließen Faculty of Economics and Business, University of Zagreb (CrossRef) (9) Wert ausschließen FapUNIFESP (SciELO) (CrossRef) (9) Wert ausschließen Publishing House ABV Press (CrossRef) (9) Wert ausschließen The Haworth Press (CrossRef) (9) Wert ausschließen Centre for Evaluation in Education and Science (CEON/CEES) (CrossRef) (8) Wert ausschließen Conselho Nacional de Pesquisa e Pos-Graduacao em Direito - CONPEDI (CrossRef) (8) Wert ausschließen EDP Sciences (CrossRef) (8) Wert ausschließen Publishing House Helvetica (Publications) (CrossRef) (8) Wert ausschließen Sciedu Press (CrossRef) (8) Wert ausschließen AMH International Conferences and Seminars Organizing LLC (CrossRef) (7) Wert ausschließen Center for Strategic Studies in Business and Finance SSBFNET (CrossRef) (7) Wert ausschließen IOP Publishing (CrossRef) (7) Wert ausschließen Knowledge E (CrossRef) (7) Wert ausschließen Korea International Trade Research Institute (CrossRef) (7) Wert ausschließen Mendel University Press (CrossRef) (7) Wert ausschließen Scientific Journals Publishing House (CrossRef) (7) Wert ausschließen Galore Knowledge Publication Pvt. Ltd. (CrossRef) (6) Wert ausschließen Graduate Program of Management and Business, Bogor Agricultural University (CrossRef) (6) Wert ausschließen National University of Physical Education and Sport (CrossRef) (6) Wert ausschließen Ovid Technologies (Wolters Kluwer Health) (CrossRef) (6) Wert ausschließen STIE AAS Surakarta (CrossRef) (6) Wert ausschließen Strategic Journals (CrossRef) (6) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (6) Wert ausschließen The Robotics Society of Japan (CrossRef) (6) Wert ausschließen Universidad Nacional de Colombia (CrossRef) (6) Wert ausschließen AOSIS (CrossRef) (5) Wert ausschließen Blue Eyes Intelligence Engineering and Sciences Engineering and Sciences Publication - BEIESP (CrossRef) (5) Wert ausschließen China Science Publishing & Media Ltd. (CrossRef) (5) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (5) Wert ausschließen Georg Thieme Verlag KG (CrossRef) (5) Wert ausschließen Institute of Electrical and Electronics Engineers (IEEE) (CrossRef) (5) Wert ausschließen JSTOR Arts & Sciences I Archive (5) Wert ausschließen Universidad Icesi (CrossRef) (5) Wert ausschließen ARC Publications Pvt Ltd. (CrossRef) (4) Wert ausschließen African Journals Online (AJOL) (CrossRef) (4) Wert ausschließen AkiNik Publications (CrossRef) (4) Wert ausschließen American Psychological Association (APA) (CrossRef) (4) Wert ausschließen Association for Computing Machinery (ACM) (CrossRef) (4) Wert ausschließen BMJ (CrossRef) (4) Wert ausschließen Cambridge University Press (CUP) (CrossRef) (4) Wert ausschließen EMH Swiss Medical Publishers, Ltd. (CrossRef) (4) Wert ausschließen Edupedia Publications (CrossRef) (4) Wert ausschließen Emerald Group Publishing Limited (CrossRef) (4) Wert ausschließen Hong Kong Success Culture Press (CrossRef) (4) Wert ausschließen House of Scientific Research (CrossRef) (4) Wert ausschließen ISMA SYC INT (CrossRef) (4) Wert ausschließen International Journal of Innovative Research & Development (GlobeEdu) (CrossRef) (4) Wert ausschließen Limited Liability Company Publishing Service Internauka (Publications) (CrossRef) (4) Wert ausschließen Research Institute of Signal Processing, Japan (CrossRef) (4) Wert ausschließen South Florida Publishing LLC (CrossRef) (4) Wert ausschließen Universitas Bina Nusantara (CrossRef) (4) Wert ausschließen theses.fr (4) Wert ausschließen AIP Publishing (CrossRef) (3) Wert ausschließen Brawijaya University (CrossRef) (3) Wert ausschließen International Journal for Research in Applied Science and Engineering Technology (IJRASET) (CrossRef) (3) Wert ausschließen Krasnodar regional public organization - Public Academy of innovative sustainable development (CrossRef) (3) Wert ausschließen Show more show less