Skip to contents

  1. Maier, Jürgen; Faas, Thorsten

    Debattenwahrnehmung und Kandidatenorientierung : Eine Analyse von Real-Time-Response- und Paneldaten zu den Fernsehduellen im Bundestagswahlkampf 2002 : Eine Analyse von Real-Time-Response- und Paneldaten zu den Fernsehduellen im Bundestagswahlkampf 2002

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Hogrefe Publishing Group, 2004

    Published in: Zeitschrift für Medienpsychologie

  2. Faas, Thorsten; Maier, Jürgen

    Mobilization, reinforcement, conversion? Results of an experiment about perceptions of the televised debates in the 2002 election campaign Mobilisierung, Verstärkung, Konversion? Ergebnisse eines Experiments zur Wahrnehmung der Fernsehduelle im Vorfeld der Bundestagswahl 2002

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Springer Science and Business Media LLC, 2004

    Published in: Politische Vierteljahresschrift