Skip to contents Schmiedebach, Mario [Author] Das Potential des Naturwissenschaftsunterrichts für neuzugewanderte Kinder erkennen und für den Übergang ins Regelsystem nutzen Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/1190817926/34 kostenfrei Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bielefeld: Universitätsbibliothek Bielefeld, 2019 Schmiedebach, Mario; Wegner, Claas Evaluation des Naturwissenschaftsunterrichts in ›Internationalen Klassen‹ Articles View online Schließen > Access Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Nomos Verlag, 2019 Published in: Zeitschrift für Flüchtlingsforschung Schmiedebach, Mario; Wegner, Claas Hands-on science for recently immigrated students: possibilities for language acquisition and motivation for science Articles View online Schließen > Access Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. University of Oslo Library, 2019 Published in: Nordic Studies in Science Education Mario Schmiedebach; Claas Wegner Influence of Content-learning in Preparation Classes on Integration Perspectives of International Students Articles View online Schließen > Access Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2018 Published in: Global Education Review Schäfers, Maria Sophie; Schmiedebach, Mario; Wegner, Claas Virtuelle Labore im Biologieunterricht : Auswirkungen von Labster auf die Selbsteinschätzung von Schülerinnen und Schülern : Auswirkungen von Labster auf die Selbsteinschätzung von Schülerinnen und Schülern Articles View online Schließen > Access Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Sektion Medienpadagogik der Deutschen Gesellschaft fur Erziehungswissenschaft - DGfE, 2020 Published in: MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung Mario Schmiedebach; Inga Wiese; Claas Wegner „Velkommen til Norge!“ – Seminarsitzung zum sprachsensiblen Fachunterricht in der Fachdidaktik Biologie Articles View online Schließen > Access Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2020 Published in: Herausforderung Lehrer*innenbildung Stephanie Ohlberger; Mario Schmiedebach; Claas Wegner Forschendes Lernen in der Biologiedidaktik an der Universität Bielefeld Articles View online Schließen > Access Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2019 Published in: PraxisForschungLehrer*innenBildung
Schmiedebach, Mario [Author] Das Potential des Naturwissenschaftsunterrichts für neuzugewanderte Kinder erkennen und für den Übergang ins Regelsystem nutzen Books View online Schließen > Access https://d-nb.info/1190817926/34 kostenfrei Show more show less Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Bielefeld: Universitätsbibliothek Bielefeld, 2019
Schmiedebach, Mario; Wegner, Claas Evaluation des Naturwissenschaftsunterrichts in ›Internationalen Klassen‹ Articles View online Schließen > Access Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Nomos Verlag, 2019 Published in: Zeitschrift für Flüchtlingsforschung
Schmiedebach, Mario; Wegner, Claas Hands-on science for recently immigrated students: possibilities for language acquisition and motivation for science Articles View online Schließen > Access Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. University of Oslo Library, 2019 Published in: Nordic Studies in Science Education
Mario Schmiedebach; Claas Wegner Influence of Content-learning in Preparation Classes on Integration Perspectives of International Students Articles View online Schließen > Access Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2018 Published in: Global Education Review
Schäfers, Maria Sophie; Schmiedebach, Mario; Wegner, Claas Virtuelle Labore im Biologieunterricht : Auswirkungen von Labster auf die Selbsteinschätzung von Schülerinnen und Schülern : Auswirkungen von Labster auf die Selbsteinschätzung von Schülerinnen und Schülern Articles View online Schließen > Access Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Sektion Medienpadagogik der Deutschen Gesellschaft fur Erziehungswissenschaft - DGfE, 2020 Published in: MedienPädagogik: Zeitschrift für Theorie und Praxis der Medienbildung
Mario Schmiedebach; Inga Wiese; Claas Wegner „Velkommen til Norge!“ – Seminarsitzung zum sprachsensiblen Fachunterricht in der Fachdidaktik Biologie Articles View online Schließen > Access Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2020 Published in: Herausforderung Lehrer*innenbildung
Stephanie Ohlberger; Mario Schmiedebach; Claas Wegner Forschendes Lernen in der Biologiedidaktik an der Universität Bielefeld Articles View online Schließen > Access Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2019 Published in: PraxisForschungLehrer*innenBildung
> Media type Skip to next facet Articles (6) Wert ausschließen Books (1) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (3) Wert ausschließen Not determined (3) Wert ausschließen English (2) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Pedagogy (2) Wert ausschließen Sociology (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Schmiedebach, Mario (4) Wert ausschließen Claas Wegner (3) Wert ausschließen Mario Schmiedebach (3) Wert ausschließen Wegner, Claas (3) Wert ausschließen Inga Wiese (1) Wert ausschließen Schäfers, Maria Sophie (1) Wert ausschließen Stephanie Ohlberger (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet DOAJ Directory of Open Access Journals (3) Wert ausschließen Diss online (1) Wert ausschließen Nomos Verlag (CrossRef) (1) Wert ausschließen Sektion Medienpadagogik der Deutschen Gesellschaft fur Erziehungswissenschaft - DGfE (CrossRef) (1) Wert ausschließen University of Oslo Library (CrossRef) (1) Wert ausschließen Show more show less