Skip to contents

  1. Gogolin, Ingrid [Editor]; Lengyel, Drorit [Editor]; Lange, Imke [Editor]; Bainski, Christiane [Editor]; Michel, Ute [Editor]; Rutten, Sabine [Editor]; Scheinhardt-Stettner, Heidi [Editor]; Schroedler, Tobias [Contributor] ; Waxmann Verlag

    Durchgängige Sprachbildung : Qualitätsmerkmale für den Unterricht - [2. überarbeitete Auflage]

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Münster: Waxmann, 2020

    Published in: FörMig-Material ; 10.2020

  2. Budde, Jürgen [Editor]; Lengyel, Drorit [Editor]; Böning, Caroline [Editor]; Claus, Carolina [Editor]; Weuster, Nora [Editor]; Doden, Katharina [Editor]; Schroedler, Tobias [Editor]

    Schule in Distanz - Kindheit in Krise : Auswirkungen der Covid-19 Pandemie auf Wohlbefinden und Lebensbedingungen von Kindern und Jugendlichen

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Wiesbaden: Springer VS, 2022.

    Published in: Erziehungswissenschaftliche Edition: Persönlichkeitsbildung in Schule - Springer eBook Collection

  3. Gogolin, Ingrid [Editor]; Lengyel, Drorit [Editor]; Lange, Imke [Editor]; Bainski, Christiane [Editor]; Michel, Ute [Editor]; Rutten, Sabine [Editor]; Scheinhardt-Stettner, Heidi [Editor]; Schroedler, Tobias [Contributor]

    Durchgängige Sprachbildung : Qualitätsmerkmale für den Unterricht - [2., überarbeitete Auflage]

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Münster; New York: Waxmann, 2020

    Published in: FörMig-Material ; 10

  4. Lengyel, Drorit; Schroedler, Tobias; Grommes, Patrick

    Editorial

    Articles
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Walter de Gruyter GmbH, 2020

    Published in: European Journal of Applied Linguistics, 8 (2020) 1, Seite 1-6