Skip to contents

  1. Weimann, Gabriel [Author]

    The influentials : people who influence people

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Albany, NY: State Univ. of New York Press, 1994

    Published in: SUNY series, human communication processes

  2. Gladstone, Brooke [Author] ; Neufeld, Josh [Illustrator]; Jones, Randy [Illustrator]; Ferris-Jones, Susann [Illustrator]; Schraven, David [Translator]

    Der Beeinflussungsapparat

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Essen: CORREKT!V - Comics für die Gesellschaft, [2016]

  3. Sowell, Thomas [Author]

    Economic facts and fallacies

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    New York, NY: Basic Books, 2008

  4. Meffert, Heribert [Author]; Bongartz, Michael [Author]

    Perspektiven des Marketing an der Jahrtausendwende : Bestandsaufnahme aus der Sicht der Wissenschaft und Unternehmenspraxis

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Münster: Wiss. Ges. für Marketing und Unternehmensführung, 2000

    Published in: Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung: Arbeitspapier / Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung ; 13500

  5. Zühlsdorf, Anke [Author]; Kötz, Katharina [Author]

    Wie gesellschaftsorientiert ist die Öffentlichkeitsarbeit von Unternehmen? : Eine empirische Untersuchung zum Status Quo des PR-Management

    Books
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Duisburg: Fachbereich Wirtschaftswiss., Universität, 1998

    Published in: Universität Duisburg: Diskussionsbeiträge des Fachbereichs Wirtschaftswissenschaft der Universität Duisburg - Gesamthochschule ; 25100