Skip to contents Rechenauer, Ottmar Siegfried [Author]; Stankowski, Anton [Author] Firmen-Image Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Duesseldorf: Econ, 1969 Imageprofile : d. dt. Image-Jahrbuch Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: Econ, 1988-1992 / 1.1988 - 5.1992; damit Ersch. eingest. Haywood, Roger [Author] ; Chartered Institute of Marketing Corporate reputation, the brand and the bottom line : powerful proven communication strategies for maximizing value - [3rd ed] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London [u.a.]: Kogan Page, 2005 Dietzsch-Lohbeck, Ellen [Author] ; Springer Fachmedien Wiesbaden, Technische Universität Dresden Compliance als Treiber von Reputation : eine empirische Analyse der Wirkung von Compliance-Kommunikation auf die Unternehmensreputation in Medien Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden; [Heidelberg]: Springer VS, [2022] Published in: Research Keller, Ingrid [Author] Corporate identity - Elemente und Wirkung : eine empir. Unters. zur Erfassung der internen Wirkung von corporate identiy Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 1987 Bergler, Reinhold [Author] Psychologie des Marken- und Firmenbildes Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht, 1963 Published in: Deutsche Volkswirtschaftliche Gesellschaft: Wirtschafts- und gesellschaftskundliche Reihe der Deutschen Volkswirtschaftlichen Gesellschaft e.V. und ihrer Akademie für Führungskräfte der Wirtschaft ; 2 Cropper, Mary [Other]; Haller, Lynn [Other] Fresh ideas in corporate identity Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Cincinnati, Ohio: North Light Books, 1994 Vision Jahrbuch Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Coburg: SPG, Sprechsaal Publ. Group, 1993-1996 ; Witzmannsberg: EMS European Media Service, 1993 ; München: KM Verl. & Kongreß, 1994 / 1.1993 - 3.1995/96; damit Ersch. eingest. Hillebrandt, Isabelle [Author] Dimensions of employer brands Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2013 Fombrun, Charles J. [Author] Reputation : realizing value from the corporate image Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Boston, Mass.: Harvard Business School Press, 1996 Faber-Castell, Anton Wolfgang von [Author] Auf dem Weg zur Weltmarke: Die Erfolgsstrategie des Familienunternehmens Faber-Castell Articles Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2006 Published in: Die Bedeutung der Tradition für die Markenkommunikation ; (2006), Seite 287-302 Nachtwey, Birgit [Author] Bahlsen - sweet life made in Germany since 1889 Articles Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2006 Published in: Die Bedeutung der Tradition für die Markenkommunikation ; (2006), Seite 343-359 Feldenkirchen, Wilfried [Author] Kontinuität und Wandel : Geschichte als Element der Marken- und Unternehmensidentität der Siemens AG Articles Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2006 Published in: Die Bedeutung der Tradition für die Markenkommunikation ; (2006), Seite 265-285 Krone, Fabian [Author] A. Lange & Söhne: Renaissance einer Marke : über das dialektische Verhältnis von Innovation und Tradition bei der Uhrenmarke Lange & Söhne Articles Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2006 Published in: Die Bedeutung der Tradition für die Markenkommunikation ; (2006), Seite 327-341 Zengerling, Wolfgang [Author] Eine Marke wie ein Freund - Potenziale der Markenhistorie bei Henkel : die Möglichkeit der Markengeschichte für den Markterfolg nutzen Articles Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2006 Published in: Die Bedeutung der Tradition für die Markenkommunikation ; (2006), Seite 361-375 Drengner, Jan [Author] Imagewirkungen von Eventmarketing : Entwicklung eines ganzheitlichen Messansatzes - [3. , aktualisierte Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Published in: Gabler Edition Wissenschaft Drengner, Jan [Author] ; Zanger, Cornelia [Other] Imagewirkungen von Eventmarketing : Entwicklung eines ganzheitlichen Messansatzes - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verlag, 2003 Published in: Wirtschaftswissenschaft Chell, Elizabeth [Author]; Haworth, Jean M. [Author]; Brearley, Sally A. [Author] The entrepreneurial personality : concepts, cases and categories Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London [u.a.]: Routledge, 1991 Published in: Routledge small business series Kammerer, Jürgen [Author] Beitrag der Produktpolitik zur Corporate identity Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: GBI-Verl., 1988 Published in: Reihe Produktforschung und Industriedesign ; 300 Weber, Johannes [Author] Unternehmensidentität und unternehmenspolitische Rahmenplanung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Herrsching: Kirsch, 1985 ; München: Planungs- u. organisationswiss. Schriften, 1985 Published in: Planungs- und organisationswissenschaftliche Schriften ; 42
Rechenauer, Ottmar Siegfried [Author]; Stankowski, Anton [Author] Firmen-Image Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Duesseldorf: Econ, 1969
Imageprofile : d. dt. Image-Jahrbuch Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: Econ, 1988-1992 / 1.1988 - 5.1992; damit Ersch. eingest.
Haywood, Roger [Author] ; Chartered Institute of Marketing Corporate reputation, the brand and the bottom line : powerful proven communication strategies for maximizing value - [3rd ed] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London [u.a.]: Kogan Page, 2005
Dietzsch-Lohbeck, Ellen [Author] ; Springer Fachmedien Wiesbaden, Technische Universität Dresden Compliance als Treiber von Reputation : eine empirische Analyse der Wirkung von Compliance-Kommunikation auf die Unternehmensreputation in Medien Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden; [Heidelberg]: Springer VS, [2022] Published in: Research
Keller, Ingrid [Author] Corporate identity - Elemente und Wirkung : eine empir. Unters. zur Erfassung der internen Wirkung von corporate identiy Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 1987
Bergler, Reinhold [Author] Psychologie des Marken- und Firmenbildes Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht, 1963 Published in: Deutsche Volkswirtschaftliche Gesellschaft: Wirtschafts- und gesellschaftskundliche Reihe der Deutschen Volkswirtschaftlichen Gesellschaft e.V. und ihrer Akademie für Führungskräfte der Wirtschaft ; 2
Cropper, Mary [Other]; Haller, Lynn [Other] Fresh ideas in corporate identity Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Cincinnati, Ohio: North Light Books, 1994
Vision Jahrbuch Journals / Newspapers / Series Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Coburg: SPG, Sprechsaal Publ. Group, 1993-1996 ; Witzmannsberg: EMS European Media Service, 1993 ; München: KM Verl. & Kongreß, 1994 / 1.1993 - 3.1995/96; damit Ersch. eingest.
Hillebrandt, Isabelle [Author] Dimensions of employer brands Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2013
Fombrun, Charles J. [Author] Reputation : realizing value from the corporate image Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Boston, Mass.: Harvard Business School Press, 1996
Faber-Castell, Anton Wolfgang von [Author] Auf dem Weg zur Weltmarke: Die Erfolgsstrategie des Familienunternehmens Faber-Castell Articles Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2006 Published in: Die Bedeutung der Tradition für die Markenkommunikation ; (2006), Seite 287-302
Nachtwey, Birgit [Author] Bahlsen - sweet life made in Germany since 1889 Articles Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2006 Published in: Die Bedeutung der Tradition für die Markenkommunikation ; (2006), Seite 343-359
Feldenkirchen, Wilfried [Author] Kontinuität und Wandel : Geschichte als Element der Marken- und Unternehmensidentität der Siemens AG Articles Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2006 Published in: Die Bedeutung der Tradition für die Markenkommunikation ; (2006), Seite 265-285
Krone, Fabian [Author] A. Lange & Söhne: Renaissance einer Marke : über das dialektische Verhältnis von Innovation und Tradition bei der Uhrenmarke Lange & Söhne Articles Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2006 Published in: Die Bedeutung der Tradition für die Markenkommunikation ; (2006), Seite 327-341
Zengerling, Wolfgang [Author] Eine Marke wie ein Freund - Potenziale der Markenhistorie bei Henkel : die Möglichkeit der Markengeschichte für den Markterfolg nutzen Articles Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. 2006 Published in: Die Bedeutung der Tradition für die Markenkommunikation ; (2006), Seite 361-375
Drengner, Jan [Author] Imagewirkungen von Eventmarketing : Entwicklung eines ganzheitlichen Messansatzes - [3. , aktualisierte Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2008 Published in: Gabler Edition Wissenschaft
Drengner, Jan [Author] ; Zanger, Cornelia [Other] Imagewirkungen von Eventmarketing : Entwicklung eines ganzheitlichen Messansatzes - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Dt. Univ.-Verlag, 2003 Published in: Wirtschaftswissenschaft
Chell, Elizabeth [Author]; Haworth, Jean M. [Author]; Brearley, Sally A. [Author] The entrepreneurial personality : concepts, cases and categories Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London [u.a.]: Routledge, 1991 Published in: Routledge small business series
Kammerer, Jürgen [Author] Beitrag der Produktpolitik zur Corporate identity Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: GBI-Verl., 1988 Published in: Reihe Produktforschung und Industriedesign ; 300
Weber, Johannes [Author] Unternehmensidentität und unternehmenspolitische Rahmenplanung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Herrsching: Kirsch, 1985 ; München: Planungs- u. organisationswiss. Schriften, 1985 Published in: Planungs- und organisationswissenschaftliche Schriften ; 42
> Media type Skip to next facet Books (375) Wert ausschließen Articles (18) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (3) Wert ausschließen Images (3) Wert ausschließen Electronic Resources (1) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (153) Wert ausschließen Stack Collection (33) Wert ausschließen Ask for availability (14) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (126) Wert ausschließen Central Library (71) Wert ausschließen Branch Library of Medicine (5) Wert ausschließen TU Dresden holdings (4) Wert ausschließen Branch Library of Forestry (3) Wert ausschließen Branch Library of Educationen (2) Wert ausschließen Branch Library of Law (1) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution (CC BY) (8) Wert ausschließen Attribution - Non Commercial - No Derivs (CC BY-NC-ND) (8) Wert ausschließen In Copyright (1) Wert ausschließen Attribution - No Derivs (CC BY-ND) (1) Wert ausschließen Attribution - Share Alike (CC BY-SA) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (95) Wert ausschließen Restricted Access (5) Wert ausschließen Without Specification (103) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (297) Wert ausschließen English (110) Wert ausschließen French (4) Wert ausschließen Not determined (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (217) Wert ausschließen General (53) Wert ausschließen Sociology (31) Wert ausschließen Technology (29) Wert ausschließen Psychology (19) Wert ausschließen Art and art history (16) Wert ausschließen Computer science (14) Wert ausschließen Geography (10) Wert ausschließen History (9) Wert ausschließen Ethnology and ethnography (7) Wert ausschließen Political science (6) Wert ausschließen General and comparative linguistics and literary studies, indo-european, non-european languages and literatures (4) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (4) Wert ausschließen Medicine (4) Wert ausschließen Jurisprudence (4) Wert ausschließen Pedagogy (3) Wert ausschließen Geology and paleontology (2) Wert ausschließen Musicology (2) Wert ausschließen Philosophy (2) Wert ausschließen Sports science (2) Wert ausschließen Chemistry and pharmacology (1) Wert ausschließen Germanic and Scandinavian studies (1) Wert ausschließen Physics (1) Wert ausschließen Romance studies (1) Wert ausschließen Slavic studies (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Burmann, Christoph (9) Wert ausschließen Huang, De-Shuang (7) Wert ausschließen Koufogiorgos, Kostas (5) Wert ausschließen Schmidt, Holger J. (5) Wert ausschließen Seong gyun gwan dae hag gyo (5) Wert ausschließen Tomczak, Torsten (5) Wert ausschließen Universiti Kuala Lumpur (5) Wert ausschließen Baumgarth, Carsten (4) Wert ausschließen Campus Verlag (4) Wert ausschließen Gutjahr, Gert (4) Wert ausschließen Lee, Sukhan (4) Wert ausschließen Springer Fachmedien Wiesbaden (4) Wert ausschließen Choo, Hyunseung (3) Wert ausschließen Esch, Franz-Rudolf (3) Wert ausschließen Florack, Arnd (3) Wert ausschließen Ismail, Roslan (3) Wert ausschließen Jasperneite, Jürgen (3) Wert ausschließen Kautt, York (3) Wert ausschließen Lohweg, Volker (3) Wert ausschließen Meffert, Heribert (3) Wert ausschließen Runge, Christopher (3) Wert ausschließen Strack, Micha (3) Wert ausschließen Ternès, Anabel (3) Wert ausschließen Ackermann, Ulrike (2) Wert ausschließen Adlmaier-Herbst, Dieter Georg (2) Wert ausschließen Auer, Michael (2) Wert ausschließen Beal, Andy (2) Wert ausschließen Beck, Christoph (2) Wert ausschließen Bevilacqua, Vitoantonio (2) Wert ausschließen Bornemann, Torsten (2) Wert ausschließen Böing, Christian (2) Wert ausschließen Cluse, Michael (2) Wert ausschließen Coombs, W. Timothy (2) Wert ausschließen Dorstenstein, Titus (2) Wert ausschließen Drengner, Jan (2) Wert ausschließen Einhaus, Christian (2) Wert ausschließen Eisenegger, Mark (2) Wert ausschließen Engels, Joerg (2) Wert ausschließen Fombrun, Charles J. (2) Wert ausschließen Gan, Yong (2) Wert ausschließen Gleißner, Werner (2) Wert ausschließen Gries, Rainer (2) Wert ausschließen Haas, Marcus (2) Wert ausschließen Halaszovich, Tilo F. (2) Wert ausschließen Hemmann, Frank (2) Wert ausschließen Hofmann, Thorsten (2) Wert ausschließen Hollmann, Moritz (2) Wert ausschließen Hoskinson, Sherry (2) Wert ausschließen ICIC 7 2011 Zhengzhou (2) Wert ausschließen IEEE Systems, Man, and Cybernetics Society (2) Wert ausschließen Institute of Electrical and Electronics Engineers (2) Wert ausschließen Kaiser, Thomas (2) Wert ausschließen Kernstock, Joachim (2) Wert ausschließen Kopf, Alexander (2) Wert ausschließen Köcher, Anette (2) Wert ausschließen Köhne, Marc Felix (2) Wert ausschließen Langner, Tobias (2) Wert ausschließen Lenzmann, Björn (2) Wert ausschließen Löffler, Hendrik Florian (2) Wert ausschließen Meyer, Nico (2) Wert ausschließen Meyer, Ulrike (2) Wert ausschließen Morgan, Nigel (2) Wert ausschließen Neubauer, Michael (2) Wert ausschließen Niederhäuser, Markus (2) Wert ausschließen Nomos Verlagsgesellschaft (2) Wert ausschließen Otterpohl, Marc (2) Wert ausschließen Piehler, Rico (2) Wert ausschließen Rabenbauer, Thorsten (2) Wert ausschließen Rennhak, Carsten (2) Wert ausschließen Romeike, Frank (2) Wert ausschließen Rosenberger, Nicole (2) Wert ausschließen Sandhu, Swaran (2) Wert ausschließen Schaarschmidt, Mario (2) Wert ausschließen Schade, Michael (2) Wert ausschließen Schael, Ingo (2) Wert ausschließen Schiller, Wolfgang (2) Wert ausschließen St. Clair, Guy (2) Wert ausschließen Strauss, Judy (2) Wert ausschließen Thomas, Alexander (2) Wert ausschließen Verlag Dr. Kovač (2) Wert ausschließen Wagner, Renate (2) Wert ausschließen Walter de Gruyter GmbH & Co. KG (2) Wert ausschließen Wehmeier, Stefan (2) Wert ausschließen Westfälische Wilhelms-Universität Münster (2) Wert ausschließen Wicenec, Christian (2) Wert ausschließen Wissenschaftliche Gesellschaft für Marketing und Unternehmensführung (2) Wert ausschließen Wruk, Dominika (2) Wert ausschließen Zschiesche, Arnd (2) Wert ausschließen Abdullah, Rayan (1) Wert ausschließen Abito, Jose Miguel (1) Wert ausschließen Abraham, Eike Jonas (1) Wert ausschließen Adomeit, Malte (1) Wert ausschließen Agarwal, Ruchir (1) Wert ausschließen Ahrns, Ingo (1) Wert ausschließen Airbus Defence & Space (1) Wert ausschließen Albisser, Matthias (1) Wert ausschließen Allemann, René (1) Wert ausschließen Allexi, Katia (1) Wert ausschließen Altmann, Gila (1) Wert ausschließen Anbil, Sriya (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (379) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (75) Wert ausschließen Diss online (16) Wert ausschließen Fachkatalog Technikgeschichte (13) Wert ausschließen Qucosa (3) Wert ausschließen SSOAR Social Science Open Access Repository (3) Wert ausschließen Sächsische Bibliografie (2) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (1) Wert ausschließen EconStor (German National Library of Economics, ZBW) (1) Wert ausschließen Nomos Verlag (CrossRef) (1) Wert ausschließen Show more show less