Skip to contents Marchionni, Caterina [Editor]; Vromen, Jack [Editor] ; Conference "Neuroeconomics: Hype or Hope?" 2008 Rotterdam Neuroeconomics : hype or hope? Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London [u.a.]: Routledge, 2014 Körner, Nikolaus [Author] Führen beginnt im Kopf des anderen : wirkungsvoll kommunizieren und überzeugen ; so werden Sie endlich verstanden! - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Weinheim: Wiley-VCH-Verl., 2011 Bruhn, Manfred [Editor]; Köhler, Richard [Editor] ; Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens, Markenverband Wie Marken wirken : Impulse aus der Neuroökonomie für die Markenführung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Verlag Franz Vahlen, [2010] Published in: Erfolgsfaktor Marke Scheier, Christian [Author]; Held, Dirk [Author] Wie Werbung wirkt : Erkenntnisse des Neuromarketing - [3. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München; Stuttgart: Haufe Gruppe, 2018 Scheier, Christian [Author]; Held, Dirk [Author] Wie Werbung wirkt : Erkenntnisse des Neuromarketing - [2. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg im Breisgau; München: Haufe, 2012 Kenning, Peter [Author] ; Hubert, Anita Mirja [Contributor]; Preilowski, Bruno [Contributor] Consumer neuroscience : ein transdisziplinäres Lehrbuch - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Verlag W. Kohlhammer, 2014 Redish, A. David [Author] The mind within the brain : how we make decisions and how those decisions go wrong Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Oxford [u.a.]: Oxford Univ. Press, 2013 Welpe, Isabell M. [Editor]; Weber, Elke U. [Other]; Kenning, Peter [Other] Neuroeconomics Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: Handelsblatt Fachmedien, 2014 Published in: Schmalenbach business review / Special issue ; 5 Roth, Gerhard [Author] ; Thießen, Friedrich [Other] Vom Neuron zum Marktergebnis Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Chemnitz: Techn. Univ., Fak. für Wirtschaftswiss., 2008 Published in: Technische Universität Chemnitz: WWDP ; 89 Beck, Johann [Author]; Beck, Norbert [Author] Hirnlos verkaufen war gestern : die Erfolgsstrategie der Service-Weltmeister - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Gutjahr, Gert [Author] Markenpsychologie : wie Marken wirken - was Marken stark macht - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Peters, Theo [Author]; Ghadiri, Argang [Author] Neuroleadership - Grundlagen, Konzepte, Beispiele : Erkenntnisse der Neurowissenschaften für die Mitarbeiterführung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Heuser, Uwe Jean [Author] Humanomics : die Entdeckung des Menschen in der Wirtschaft Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main [u.a.]: Campus-Verl., c 2008 Dobner, Chris [Author] ; Klein, Andreas [Other] Eine kritische Analyse des Status-quo der Forschung zum Neuromarketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Duisburg; Essen: Univ., 2013 Published in: Universität Duisburg-Essen: Diskussionsbeiträge der Mercator School of Management der Universität Duisburg-Essen, Campus Duisburg ; 389 Cartwright, Edward [Author] Behavioral economics - [Third edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London; New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 Published in: Routledge advanced texts in economics and finance ; 30 Wilhelms, Evan A. [Editor]; Reyna, Valerie F. [Other] Neuroeconomics, judgment, and decision making Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York, NY [u.a.]: Psychology Press, 2015 Published in: Frontiers of cognitive psychology Reinhardt, Rüdiger [Other] Neuroleadership : empirische Überprüfung und Nutzenpotenziale für die Praxis Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: De Gruyter Oldenbourg, [2014] ; München: Oldenbourg Wiss.-Verl., [2014] Ghadiri, Argang [Author]; Habermacher, Andreas [Author]; Peters, Theo [Author] Neuroleadership : a journey through the brain for business leaders Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Heidelberg [u.a.]: Springer, 2012 Published in: Management for Professionals Reimann, Martin [Editor] Neuroökonomie : Grundlagen - Methoden - Anwendungen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Published in: Gabler-Lehrbuch Benartzi, Shlomo [Author]; Lehrer, Jonah [Author] The smarter screen : surprising ways to influence and improve online behavior - [Paperback edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York, New York: Portfolio/Penguin, 2017
Marchionni, Caterina [Editor]; Vromen, Jack [Editor] ; Conference "Neuroeconomics: Hype or Hope?" 2008 Rotterdam Neuroeconomics : hype or hope? Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London [u.a.]: Routledge, 2014
Körner, Nikolaus [Author] Führen beginnt im Kopf des anderen : wirkungsvoll kommunizieren und überzeugen ; so werden Sie endlich verstanden! - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Weinheim: Wiley-VCH-Verl., 2011
Bruhn, Manfred [Editor]; Köhler, Richard [Editor] ; Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens, Markenverband Wie Marken wirken : Impulse aus der Neuroökonomie für die Markenführung Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Verlag Franz Vahlen, [2010] Published in: Erfolgsfaktor Marke
Scheier, Christian [Author]; Held, Dirk [Author] Wie Werbung wirkt : Erkenntnisse des Neuromarketing - [3. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München; Stuttgart: Haufe Gruppe, 2018
Scheier, Christian [Author]; Held, Dirk [Author] Wie Werbung wirkt : Erkenntnisse des Neuromarketing - [2. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg im Breisgau; München: Haufe, 2012
Kenning, Peter [Author] ; Hubert, Anita Mirja [Contributor]; Preilowski, Bruno [Contributor] Consumer neuroscience : ein transdisziplinäres Lehrbuch - [1. Auflage] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Stuttgart: Verlag W. Kohlhammer, 2014
Redish, A. David [Author] The mind within the brain : how we make decisions and how those decisions go wrong Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Oxford [u.a.]: Oxford Univ. Press, 2013
Welpe, Isabell M. [Editor]; Weber, Elke U. [Other]; Kenning, Peter [Other] Neuroeconomics Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: Handelsblatt Fachmedien, 2014 Published in: Schmalenbach business review / Special issue ; 5
Roth, Gerhard [Author] ; Thießen, Friedrich [Other] Vom Neuron zum Marktergebnis Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Chemnitz: Techn. Univ., Fak. für Wirtschaftswiss., 2008 Published in: Technische Universität Chemnitz: WWDP ; 89
Beck, Johann [Author]; Beck, Norbert [Author] Hirnlos verkaufen war gestern : die Erfolgsstrategie der Service-Weltmeister - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011
Gutjahr, Gert [Author] Markenpsychologie : wie Marken wirken - was Marken stark macht - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011
Peters, Theo [Author]; Ghadiri, Argang [Author] Neuroleadership - Grundlagen, Konzepte, Beispiele : Erkenntnisse der Neurowissenschaften für die Mitarbeiterführung - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011
Heuser, Uwe Jean [Author] Humanomics : die Entdeckung des Menschen in der Wirtschaft Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Frankfurt am Main [u.a.]: Campus-Verl., c 2008
Dobner, Chris [Author] ; Klein, Andreas [Other] Eine kritische Analyse des Status-quo der Forschung zum Neuromarketing Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Duisburg; Essen: Univ., 2013 Published in: Universität Duisburg-Essen: Diskussionsbeiträge der Mercator School of Management der Universität Duisburg-Essen, Campus Duisburg ; 389
Cartwright, Edward [Author] Behavioral economics - [Third edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. London; New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2018 Published in: Routledge advanced texts in economics and finance ; 30
Wilhelms, Evan A. [Editor]; Reyna, Valerie F. [Other] Neuroeconomics, judgment, and decision making Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York, NY [u.a.]: Psychology Press, 2015 Published in: Frontiers of cognitive psychology
Reinhardt, Rüdiger [Other] Neuroleadership : empirische Überprüfung und Nutzenpotenziale für die Praxis Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: De Gruyter Oldenbourg, [2014] ; München: Oldenbourg Wiss.-Verl., [2014]
Ghadiri, Argang [Author]; Habermacher, Andreas [Author]; Peters, Theo [Author] Neuroleadership : a journey through the brain for business leaders Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Berlin; Heidelberg [u.a.]: Springer, 2012 Published in: Management for Professionals
Reimann, Martin [Editor] Neuroökonomie : Grundlagen - Methoden - Anwendungen - [1. Aufl.] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Published in: Gabler-Lehrbuch
Benartzi, Shlomo [Author]; Lehrer, Jonah [Author] The smarter screen : surprising ways to influence and improve online behavior - [Paperback edition] Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. New York, New York: Portfolio/Penguin, 2017
> Media type Skip to next facet Books (113) Wert ausschließen Articles (2) Wert ausschließen Journals / Newspapers / Series (1) Wert ausschließen Thesis (1) Wert ausschließen Show more show less
> Availability Skip to next facet Open Shelves (36) Wert ausschließen Stack Collection (2) Wert ausschließen Ask for availability (7) Wert ausschließen Show more show less
> Location Skip to next facet Departmental Library DrePunct (29) Wert ausschließen Central Library (23) Wert ausschließen TU Dresden holdings (3) Wert ausschließen Branch Library of Law (1) Wert ausschließen Show more show less
> Rights information Skip to next facet Attribution (CC BY) (1) Wert ausschließen Show more show less
> Access State Skip to next facet Open Access (26) Wert ausschließen Restricted Access (2) Wert ausschließen Without Specification (46) Wert ausschließen Show more show less
> Language Skip to next facet German (90) Wert ausschließen English (29) Wert ausschließen Not determined (1) Wert ausschließen Show more show less
> Subject Skip to next facet Economics (75) Wert ausschließen Psychology (31) Wert ausschließen Sociology (11) Wert ausschließen General (6) Wert ausschließen Biology (6) Wert ausschließen Medicine (6) Wert ausschließen Technology (6) Wert ausschließen Art and art history (2) Wert ausschließen Agriculture and forestry, horticulture, fisheries, housekeeping (2) Wert ausschließen Computer science (1) Wert ausschließen Political science (1) Wert ausschließen Show more show less
> Creator Skip to next facet Scheier, Christian (9) Wert ausschließen Held, Dirk (7) Wert ausschließen Kenning, Peter (5) Wert ausschließen Glimcher, Paul W. (4) Wert ausschließen Gutjahr, Gert (4) Wert ausschließen Bruhn, Manfred (3) Wert ausschließen Collignon, Martin (3) Wert ausschließen Gernsheimer, Oliver (3) Wert ausschließen Ghadiri, Argang (3) Wert ausschließen Peters, Theo (3) Wert ausschließen Preilowski, Bruno (3) Wert ausschließen Raab, Gerhard (3) Wert ausschließen Schindler, Maik (3) Wert ausschließen Schwarz, Elke (3) Wert ausschließen Thinius, Jochen (3) Wert ausschließen Ahlert, Dieter (2) Wert ausschließen Bach, Norbert (2) Wert ausschließen Bittner, Gerhard (2) Wert ausschließen Briesemeister, Benny B. (2) Wert ausschließen Cantner, Uwe (2) Wert ausschließen Dreher, Lena (2) Wert ausschließen Fehr, Ernst (2) Wert ausschließen Fehse, Kai (2) Wert ausschließen Friedrich-Schiller-Universität Jena (2) Wert ausschließen Fuchs, Werner T. (2) Wert ausschließen Gesellschaft zur Erforschung des Markenwesens (2) Wert ausschließen Hubert, Anita Mirja (2) Wert ausschließen Häusel, Hans-Georg (2) Wert ausschließen Köhler, Richard (2) Wert ausschließen Markenverband (2) Wert ausschließen Merdian, Peter (2) Wert ausschließen Michaelis, Anne (2) Wert ausschließen Miltner, Wolfgang (2) Wert ausschließen Pezoldt, Kerstin (2) Wert ausschließen Pispers, Ralf (2) Wert ausschließen Proeller, Isabella (2) Wert ausschließen Reinhardt, Rüdiger (2) Wert ausschließen Rode, Joanna (2) Wert ausschließen Sadrieh, Abdolkarim (2) Wert ausschließen Selmer, Werner Klaus (2) Wert ausschließen Siegel, John Philip (2) Wert ausschließen Spreer, Philipp (2) Wert ausschließen Sproten, Alec N. (2) Wert ausschließen Sterner, Madlen (2) Wert ausschließen Untiedt, Jan (2) Wert ausschließen Weber, Bernd (2) Wert ausschließen Welpe, Isabell M. (2) Wert ausschließen Adler, Susanne (1) Wert ausschließen Albert-Ludwigs-Universität Freiburg (1) Wert ausschließen André, Michael (1) Wert ausschließen Bayas-Linke, Dirk (1) Wert ausschließen Beck, Johann (1) Wert ausschließen Beck, Norbert (1) Wert ausschließen Benartzi, Shlomo (1) Wert ausschließen Beugré, Constant D. (1) Wert ausschließen Boch, Sonja (1) Wert ausschließen Brickau, Ralf A. (1) Wert ausschließen Brüne, Martin (1) Wert ausschließen Bürger, Corinna (1) Wert ausschließen Camerer, Colin (1) Wert ausschließen Cartwright, Edward (1) Wert ausschließen Cerf, Moran (1) Wert ausschließen Christiansen, Bryan (1) Wert ausschließen Conference "Neuroeconomics: Hype or Hope?" 2008 Rotterdam (1) Wert ausschließen Cornelsen, Jasmin (1) Wert ausschließen Day, Mellani (1) Wert ausschließen Dhami, Sanjit S. (1) Wert ausschließen Dobner, Chris (1) Wert ausschließen Du Plessis, Erik (1) Wert ausschließen Duchmann, Christian (1) Wert ausschließen Edward Elgar Publishing (1) Wert ausschließen Elger, Christian (1) Wert ausschließen Esch, Franz-Rudolf (1) Wert ausschließen Evans, Barbara (1) Wert ausschließen Fachhochschule Reutlingen European School of Business (1) Wert ausschließen Fakultät für Psychologie (1) Wert ausschließen Freundt, Tjark Christian (1) Wert ausschließen Fringes, Achim (1) Wert ausschließen Gabay, Jonathan (1) Wert ausschließen Garcia-Garcia, Manuel (1) Wert ausschließen García y García Hispaleto, Manuel (1) Wert ausschließen Gerhardt, Holger (1) Wert ausschließen Glöckner, Andreas (1) Wert ausschließen Grunwald, Lea Alexandra (1) Wert ausschließen Güntürkün, Onur (1) Wert ausschließen Gyarmati-Buchmüller, Manuel (1) Wert ausschließen Habermacher, Andreas (1) Wert ausschließen Hartmann, Olaf (1) Wert ausschließen Haufe-Lexware GmbH & Co. KG (1) Wert ausschließen Haupt, Sebastian (1) Wert ausschließen Heekeren, Hauke R. (1) Wert ausschließen Herrmann-Pillath, Carsten (1) Wert ausschließen Heuser, Uwe Jean (1) Wert ausschließen Hofmann, Martin Ludwig (1) Wert ausschließen Hollmann, Maurice (1) Wert ausschließen Hubert, Mirja (1) Wert ausschließen Imschloß, Monika (1) Wert ausschließen Javor, Andrija (1) Wert ausschließen Kalenscher, Tobias (1) Wert ausschließen Karampournioti, Evmorfia (1) Wert ausschließen Show more show less
> Collection Skip to next facet Verbunddaten SWB (100) Wert ausschließen Diss online (11) Wert ausschließen Lizenzfreie Online-Ressourcen (10) Wert ausschließen BASE - Bielefeld Academic Search Engine (4) Wert ausschließen EconStor (German National Library of Economics, ZBW) (3) Wert ausschließen Institutional Repository of Leibniz Universität Hannover (1) Wert ausschließen Nomos Verlag (CrossRef) (1) Wert ausschließen Springer Science and Business Media LLC (CrossRef) (1) Wert ausschließen Show more show less