Skip to contents

  1. Baumgarten, Antje [Author] ; Herstatt, Cornelius [Other]; Fantapié Altobelli, Claudia [Other] Technische Universität Hamburg-Harburg Arbeitsbereich Technologie- und Innovationsmanagement

    Die Organisation von internationalen Markteinführungen : eine empirische Analyse am Beispiel der Konsumgüterbranche im deutschsprachigen Raum - [1. Aufl.]

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Marburg: Tectum-Verl., 2006

  2. Jolly, Adam [Other] ; NetLibrary, Inc

    From idea to profit : how to market innovative products and services

    London; Sterling, VA: Kogan Page, 2005 ; Boulder, Colo: NetLibrary, 2005

    Published in: EBSCOhost eBook Collection

  3. Labriola, Fabio [Author]

    Ganzheitliches Time-to-Market Management : Planung und Umsetzung von Produktinnovationen unter besonderer Berücksichtigung des Wettbewerbsfaktors Zeit

    Books
    View online
    Close

    Bookmarks

    You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this.

    Freiberg <Sachsen>: TU Bergakademie Freiberg, Fakultät Wirtschaftswissenschaften, 2005

    Published in: Freiberger Dissertationen OnLine ; 272