• Media type: Book; Thesis
  • Title: Verbrauchermärkte, SB-Warenhäuser und Einkaufszentren als neue Elemente im Standortgefüge des Einzelhandels im Grossraum Stuttgart
  • Other titles: Parallelt.: Cut-price supermarkets, self-service department stores and shopping centres as new elements in the situational structure of the retail trade in the greater Stuttgart area
  • Contributor: Vogt, Michael [Author]
  • imprint: Stuttgart: Geograph. Inst. der Univ., 1988
  • Published in: Stuttgarter geographische Studien ; 109
  • Extent: 180 S.; graph. Darst., Kt; 24 cm
  • Language: German; English
  • ISBN: 3880281092
  • RVK notation: QQ 400 : Allgemeines
    RE 50747 : Handelsstandorte
  • Keywords: Stuttgart > Standortplanung > Einzelhandel
  • Origination:
  • University thesis: Zugl.: Stuttgart, Univ., Diss. : 1988
  • Footnote: Zsfassung in dt. u. engl
    Zsfassung in engl. Sprache

copies

(0)
  • Shelf-mark: R2020 8 4507
  • Item ID: 30426604
  • Status: Loanable, place order