Media type: Book Title: Medienpsychologie : ein Handbuch in Schlüsselbegriffen Contributor: Kagelmann, Hans Jürgen [Editor]; Wenninger, Gerd [Other] Published: München; Wien [u.a.]: Urban Schwarzenberg, 1982 Published in: U-[und]-S-Psychologie Extent: IX, 282 S; Ill., graph. Darst; 23 cm Language: German ISBN: 3541099410 RVK notation: AP 11800 : Sammelwerke mehrerer Verfasser AP 12600 : Fachwörterbücher einsprachig MS 7850 : Allgemeine Theorie der gesellschaftlichen Kommunikation und ihrer Medien; Begriff der Öffentlichkeit; Meinungsbildung, Public Relations CV 3600 : Medienpsychologie Keywords: Medien > Psychologie Massenmedien Origination: Footnote: Literaturangaben
Central Library – stack Shelf-mark: 59.8.3922 Item ID: 20064442 Status: Loanable, place order > Ordering possible ‒ please log in Orders received from Mon - Fri by 1 pm are expected to be ready for you on the same day.