Media type: Book Title: Entertainment science : data analytics and practical theory for movies, games, books, and music Contributor: Hennig-Thurau, Thorsten [VerfasserIn]; Houston, Mark B. [VerfasserIn] imprint: Cham, Switzerland: Springer, [2019] Extent: xxiv, 865 Seiten; Illustrationen, Diagramme (farbig); 23.5 cm x 15.5 cm Language: English DOI: 10.1007/978-3-319-89292-4 ISBN: 9783319892900; 9783030077334 Identifier: Publisher, production or purchase order numbers: Sonstige Nummer: 86382691 RVK notation: AP 47700 : Film und Wirtschaft, Werbung QR 700 : Allgemeines QH 234 : Regression und Korrelation, Faktoren-, Komponenten-, Diskriminanzanalyse sowie sonstiger Methoden der mehrdimensionalen Analyse. Assoziation, Kontingenz, MOS, Kausalanalyse/Pfadanalyse/LISREL QR 750 : Kulturwirtschaft (Film, Theater, etc.) Keywords: Unterhaltungsindustrie > Datenanalyse > Wirtschaftstheorie Unterhaltungsindustrie > Datenanalyse > Wirtschaftstheorie Origination: Footnote: Literaturangaben
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QR 700 H516 Item ID: 34460024 Status: Loanable