• Media type: Book; Thesis
  • Referenced in: Saxon Bibliography (Sächsische Bibliografie)
  • Title: Schulklassen mit vertiefter musikalischer Ausbildung. Die Kunst des Förderns ohne zu überfordern : eine qualitative Befragung am Lessing-Gymnasium in Hoyerswerda
  • Contributor: Kwoka, Katja [Author]
  • Corporation: Technische Universität Dresden, Institut für Allgemeine Erziehungswissenschaft
  • imprint: 2011
  • Extent: 74 Bl; graph. Darst
  • Language: German
  • Keywords: Hochschulschrift
  • Origination:
  • University thesis: Dresden, Techn. Univ., Fak. Erziehungswiss., Magisterarbeit, 2011
  • Footnote:

copies

(0)
  • Shelf-mark: 2012 4 012660
  • Item ID: 33744537
  • Status: Place order for use in library, no dispatch by interlibrary loan; delivery of photocopies possible
Orders received from Mon - Fri by 1 pm are expected to be ready for you on the same day.