Media type: Book Title: International sports marketing : principles and perspectives Contributor: Bühler, André W. [Editor]; Nufer, Gerd [Editor] Published: Berlin: Erich Schmidt Verlag, 2014 Published in: Sportmanagement ; 06 Extent: VIII, 400 Seiten; Illustrationen, Diagramme Language: English ISBN: 3503141413; 9783503141418 RVK notation: QR 568 : Sportbranche, Sportindustrie, Sportökonomie QQ 975 : Sportmanagement ZX 6930 : Allgemeines; Einführungen; Bibliografien; Jahrbücher QQ 980 : Sportmarketing, Sportsponsoring ZX 6920 : Allgemeines; Einführungen; Bibliografien; Jahrbücher ZX 6900 : Allgemeines; Einführungen; Bibliografien; Jahrbücher Keywords: Sport > Marketing > Internationales Management Origination: Footnote: Zusätzliches Online-Angebot unter ESV.info/9783503141418. - Literaturangaben Enth. 15 Beitr
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QQ 980 B928 Item ID: 33236063 Due date: 2024/12/09 Status: On loan, place hold > Reservation possible ‒ please log in