Media type: Book Title: Moscow prime time : how the Soviet Union built the media empire that lost the cultural Cold War Contributor: Roth-Ey, Kristin Joy [VerfasserIn] imprint: Ithaca; London: Cornell University Press, 2014 Published in: Cornell paperbacks Issue: First printing, Cornell Paperbacks Extent: ix, 315 Seiten; Illustrationen Language: German ISBN: 9780801479755; 9780801448744 RVK notation: NQ 5910 : Allgemeines NQ 8294 : Einzelbeiträge Keywords: Sowjetunion > Filmwirtschaft > Fernsehwirtschaft > Medienpolitik > Kulturpolitik > Geschichte 1945-1979 Sowjetunion > Rundfunk > Film > Propaganda > Medienpolitik > Soziokultureller Wandel > Geschichte 1945-1980 Origination: Footnote: Literaturverzeichnis: Seiten 287-299
Bestand der TU Dresden Shelf-mark: 2015 8 015803 Item ID: 11879573N Status: Verfügbarkeit bitte in Prof Medienwissenschaft Neuere Deutsche Literatur OTT erfragen.