Media type: Book Title: Corporate Identity in Europa : Strategien, Instrumente, erfolgreiche Beispiele Contributor: Schmidt, Klaus [Hrsg.] imprint: Frankfurt am Main [u.a.]: Campus-Verl., 1994 Issue: 1. deutschsprachige Aufl. Extent: 230 S.; zahlr. Ill., graph. Darst; 25 cm Language: German ISBN: 3593351625 RVK notation: AP 17420 : Öffentlichkeitsarbeit, Corporate Identity, Sponsoring QP 637 : Public Relations Keywords: Europäische Union > Unternehmen > Corporate Identity Corporate Identity > Marktverhalten > Strategisches Management Evangelisch-Lutherisches Diakonissenmutterhaus Henriettenstiftung > Corporate Identity Origination: Footnote:
Central Library – open access area Shelf-mark: AP 17420 S352 Item ID: 20015530 Status: To be used in the library, interlibrary loan possible
Departmental Library DrePunct – stack Shelf-mark: 2006 4 008842 Item ID: 31500600 Status: Loanable, place order > Ordering possible ‒ please log in Delivery expected: 1 - 2 days after order