Media type: Book; Conference Proceedings Title: The impact of the market on character formation, ethical education, and the communication of values in late modern pluralistic societies Other titles: Abweichender Titel: The impact of the market Contributor: Hagen, Jürgen von [HerausgeberIn]; Welker, Michael [HerausgeberIn]; Witte, John [HerausgeberIn]; Pickard, Stephen K. [HerausgeberIn] Corporation: Evangelische Verlagsanstalt imprint: Leipzig: Evangelische Verlagsanstalt, © [2020] Extent: 296 Seiten; Diagramme; 23 x 16 cm Language: English ISBN: 9783374064069; 337406406X RVK notation: QC 010 : Mensch und Wirtschaft. Wirtschaftliches Verhalten. Motivation. Wirtschaftsethik Keywords: Pluralistische Gesellschaft > Wirtschaftsethik > Charakterbildung > Sittliche Erziehung > Wertorientierung > Christliche Erziehung Pluralistische Gesellschaft > Wirtschaftsethik > Charakterbildung > Sittliche Erziehung > Wertorientierung > Religiöse Erziehung Origination: Footnote: "The consultation leading to this volume took place at the Forschungszentrum Internationale und Interdisziplinäre Theologie (FIIT) at the University of Heidelberg, October 5-6, 2018." - Acknowledgments
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QC 010 H143 Item ID: 34021748 Status: Loanable