• Media type: Book; Thesis
  • Title: Rabattprobleme aus Konsumentensicht : eine Online- und Offlineanalyse
  • Contributor: Reißner, Michael [VerfasserIn]
  • Corporation: Universitätsbibliothek
  • imprint: Chemnitz: Universitätsverlag Chemnitz, 2022
  • Extent: iv, 282 Seiten; Illustrationen; 21 cm x 14.8 cm, 425 g
  • Language: German
  • ISBN: 9783961001781; 3961001782
  • RVK notation: ST 134 : Algorithmen-, Komplexitätstheorie
  • Keywords: Rabatt > Verbraucherverhalten > Kundentreue > Optimierung
  • Origination:
  • University thesis: Dissertation, Technische Universität Chemnitz, 2022
  • Footnote: Zusammenfassung in englischer Sprache

copies

(0)
  • Shelf-mark: 2023 8 002839
  • Item ID: 35045280
  • Status: Place order for use in library, no dispatch by interlibrary loan; delivery of photocopies possible