Media type: Book Title: Die deutsche Medienbranche : eine unternehmensstrategische Analyse Contains: Literaturverz. S. 249 - 273 Contributor: Sjurts, Insa [Author] imprint: Wiesbaden: Gabler, 1996 Extent: XVII, 273 S; graph. Darst; 24 cm Language: German ISBN: 3409121811 RVK notation: QR 700 : Allgemeines AP 19100 : Deutschland AP 17600 : Allgemeines AP 12800 : Einführungen, Abrisse Keywords: Deutschland > Medienmarkt > Marktstruktur > Strategisches Management Origination: Footnote: Literaturverz. S. 249 - 273 2. Aufl. u.d.T.$aSjurts, Insa: Strategien in der Medienbranche Description: Lit.
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QR 700 S625 Item ID: 10461671 Status: Loanable
Central Library – open access area Shelf-mark: AP 19100 S625 Item ID: 10238216 Status: To be used in the library, interlibrary loan possible