Media type: Book Title: Doing business with Germans : their perception, our perception ; with 1 table Contains: Literaturverz. S. 214 - 216 Contributor: Schroll-Machl, Sylvia [Author] Published: Göttingen: Vandenhoeck & Ruprecht, 2003 Extent: 216 S; graph. Darst Language: English ISBN: 3525461674 RVK notation: QG 200 : Deutschland insgesamt, Allgemeines QG 215 : Deutschland (1990- ), vereintes Deutschland ab 1990 QP 305 : Internationale Unternehmen Keywords: Deutschland > Arbeitswelt > Kulturstandard Deutscher Arbeitnehmer > Selbsteinschätzung > Fremdbild Origination: Footnote: Provenance information:
Central Library – stack Shelf-mark: R2017 8 13290 Item ID: 34512173 Status: Loanable, place order > Ordering possible ‒ please log in Orders received from Mon - Fri by 1 pm are expected to be ready for you on the same day.
Bestand der TU Dresden Shelf-mark: 2002 8 057457 Item ID: 10522115N Status: Verfügbarkeit bitte in Zentrum Produktionstechnik Organisation CIMTT erfragen.