Media type: Book; Still Image; Exhibition Catalogue Title: Strategien der Werbekunst : 1850 - 1933 ; [Katalog zur Ausstellung 22. April bis 29. August 2004 ; Deutsches Historisches Museum Berlin] Other titles: Nebent.: Strategien der Werbekunst von 1850 - 1933 Nebentitel: Ausstellungskatalog Contributor: Meißner, Jörg [Hrsg.] Corporation: Deutsches Historisches Museum imprint: Berlin: Dt. Historisches Museum, 2004 Issue: Museumsausg. Extent: 367 S.; zahlr. Ill., graph. Darst; 28 cm Language: German ISBN: 3937390227; 3861021307 RVK notation: LK 85250 : Werbegrafik Keywords: Deutschland > Werbung > Kunst > Geschichte 1850-1933 Origination: Footnote: Literaturverz. S. 336 - 361
Central Library – open access area Shelf-mark: AP 17380 M515 Item ID: 31471464 Status: To be used in the library, interlibrary loan possible