Media type: Book Title: Die Macht der Suchmaschinen Parallel title: The power of search engines Other titles: Nebent.: The power of search engines Contributor: Machill, Marcel [Hrsg.]; Beiler, Markus [Hrsg.] imprint: Köln: von Halem, c 2007 Extent: 350 S.; Ill., graph. Darst; 22 cm Language: German; English ISBN: 3938258330; 9783938258330 RVK notation: AN 95000 : Bibliografische Erfassung, Suchpraxis ST 205 : Internet allgemein AP 18420 : Internet Keywords: Suchmaschine > Regulierung > Marktmacht Suchmaschine > Journalismus Suchmaschine > Benutzerverhalten Origination: Footnote: Text teilw. dt., teilw. engl Beitr. teilw. dt., teilw. engl
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: AP 18420 M149 M1 Item ID: 32000750 Status: Loanable
Central Library – open access area Shelf-mark: AP 18420 M149 M1 Item ID: 31895522 Status: To be used in the library, no dispatch by interlibrary loan; delivery of photocopies possible