Media type: Book Title: PR-Kampagnen : über die Inszenierung von Öffentlichkeit Contributor: Röttger, Ulrike [Hrsg.] imprint: Wiesbaden: VS Verl. für Sozialwissenschaften, 2009 Issue: 4., überarb. und erw. Aufl. Extent: 387 S.; Ill., graph. Darst; 240 mm x 170 mm Language: German ISBN: 3531162284; 9783531162287 RVK notation: AP 17420 : Öffentlichkeitsarbeit, Corporate Identity, Sponsoring QP 637 : Public Relations Keywords: Öffentlichkeitsarbeit Origination: Footnote: Literaturangaben Enth. zahlr. Beitr
Central Library – textbook collection (tbc) Shelf-mark: AP 17420 R719(4) Item ID: 32562014 Status: Loanable
Central Library – textbook collection (tbc) Shelf-mark: AP 17420 R719(4) Item ID: 32562015 Status: Loanable
Central Library – open access area Shelf-mark: AP 17420 R719(4) Item ID: 32545291 Status: To be used in the library, no dispatch by interlibrary loan; delivery of photocopies possible