Media type: Book Title: Strategie und Technik der Markenführung Other titles: Nebent.: Markenführung Contributor: Esch, Franz-Rudolf [Author] imprint: München: Vahlen, 2010 Issue: 6., vollst. überarb. und erw. Aufl. Extent: XXXIV, 741 S.; Ill., graph. Darst., Kt Language: German ISBN: 3800637170; 9783800637171 RVK notation: QP 624 : Produkt- und Sortimentsgestaltung PE 735 : Einzeldarstellungen CW 7500 : Mikroökonomische Seite (Werbung, Konsumverhalten u.ä.) QP 824 : Einzelne Positionen des Jahresabschlusses Keywords: Markenpolitik Origination: Footnote: Literaturverz. S. [663] - 719
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QP 624 E74 S8(6) Item ID: 32542538 Status: Loanable
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QP 624 E74 S8(6) Item ID: 32542539 Status: Loanable
Departmental Library DrePunct – open access area Shelf-mark: QP 624 E74 S8(6) Item ID: 32578235 Status: To be used in the library, no dispatch by interlibrary loan; delivery of photocopies possible