• Media type: Journal
  • Title: GfK marketing intelligence review : Marketingforschung für die Praxis / Hrsg.: Gfk-Nürnberg e.V
    [Deutsche Ausgabe]
  • Other titles: Abweichender Titel: GfK marketing intelligence review / Deutsche Ausgabe
    Haupttitel Vol. 10, no. 2 (2018): Marketing intelligence review
  • Contributor: GfK-Nürnberg e.V
  • imprint: Nürnberg: GfK, 2014-[2018]
  • Publication information: 6.2014-vol. 10, no. 2 (2018)
  • Language: German
  • ISSN: 2198-9354
  • RVK notation: QA 10000 : Zeitschriften
  • Keywords: Zeitschrift
  • Origination:
  • Footnote: Ersch. 2x jährl
  • In SLUB collection
    6.2014 -  unter Signatur  19 4 13523; angebunden an "GfK marketing intelligence review / Englische Ausgabe"
    7.2015 - 10.2018,1  unter Signatur  19 4 17205

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  • Status: To be used in the library, no dispatch by interlibrary loan; delivery of photocopies possible
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