• Media type: Book; Thesis
  • Title: Multi-Level-Marketing : empirische Studien zu Konsumentenverhalten und Abwanderung von Vertriebspartnern
  • Contributor: Bosch, Christian [Author]; Krafft, Manfred [Author of introduction, etc.]
  • Published: Wiesbaden: Springer Gabler, [2016]
  • Published in: Kundenmanagement & Electronic Commerce
    Research
  • Extent: XXII, 316 Seiten; Illustrationen, Diagramme; 21 cm x 14.8 cm, 447 g
  • Language: German
  • ISBN: 3658119152; 9783658119157
  • Publisher, production or purchase order numbers: Sonstige Nummer: 978-3-658-11915-7
    Sonstige Nummer: 86668256
  • RVK notation: QP 621 : Absatzmethoden
  • Keywords: Multi-Level-Marketing > Verbraucherverhalten
  • Origination:
  • University thesis: Dissertation, Westfälische Wilhelms-Universität Münster, 2015
  • Footnote:

copies

(0)
  • Status: Loanable