Media type: Electronic Thesis; Doctoral Thesis; E-Book Title: GraphBench: Exploring the Limits of Complexity with Educational Software: Exploring the limits of complexity with educational software Contributor: Brändle, Markus A. [Author] imprint: ETH Zürich, 2006 Language: English DOI: https://doi.org/20.500.11850/72808; https://doi.org/10.3929/ethz-a-005128663 Keywords: ALGORITHMIC COMPLEXITY (MATHEMATICS) ; INFORMATIKUNTERRICHT (FACHUNTERRICHT) ; Data processing ; ALGORITHMISCHE KOMPLEXITÄT (MATHEMATIK) ; KOMPLEXITÄTSKLASSEN (THEORETISCHE INFORMATIK) ; ELEKTRONISCHES LERNEN + COMPUTERUNTERSTÜTZTES LERNEN (COMPUTERUNTERSTÜTZTER UNTERRICHT) ; E-LEARNING + COMPUTER ASSISTED LEARNING (COMPUTER-AIDED INSTRUCTION) ; COMPLEXITY CLASSES (THEORETICAL COMPUTER SCIENCE) ; COMPUTER SCIENCE INSTRUCTION (SPECIAL SUBJECTS) ; computer science Origination: Footnote: Diese Datenquelle enthält auch Bestandsnachweise, die nicht zu einem Volltext führen. Access State: Open Access Rights information: In Copyright - Non-commercial Use Permitted