• Media type: E-Article
  • Title: Consumer panel research of GfK
  • Contributor: Prester, Hans-Georg [Author]
  • Corporation:
  • Published: Mannheim, 2001
  • Published in: Social and economic research with consumer panel data : proceedings of the first ZUMA Symposium on Consumer Panel Data, 5 and 6 October 1999 ; Bd. 7
    ZUMA-Nachrichten Spezial ; Bd. 7
  • Language: English
  • Identifier:
  • Keywords: Panel ; Datengewinnung ; Verbraucher ; Verhalten ; Konsumverhalten ; Essverhalten ; Umweltbewusstsein ; Preisbewusstsein ; Bundesrepublik Deutschland ; Konsumforschung
  • Origination:
  • Footnote: Veröffentlichungsversion
    begutachtet
    In: Papastefanou, Georgios (Hg.), Schmidt, Peter (Hg.), Börsch-Supan, Axel (Hg.), Lüdtke, Hartmut (Hg.), Oltersdorf, Ulrich (Hg.): Social and economic research with consumer panel data : proceedings of the first ZUMA Symposium on Consumer Panel Data, 5 and 6 October 1999. 2001. S. 13-25. ISBN 3-924220-21-2
  • Access State: Open Access
  • Rights information: