Skip to contents Rösch, Vanessa Sabrina [Author] ; Wiedemann, Heinrich [Degree supervisor]; Rossmann, Dominik A. [Degree supervisor] Storytelling - das Geschichtenerzählen als Instrument der Markenkommunikation : Analyse zur Effektivität im crossmedialen Einsatz am Beispiel Coca-Cola = Storytelling - telling stories as an instrument of brand communication : analysis of the effectiveness in the cross-media context using the example of Coca-Cola Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Mittweida, 2019 Saxon Bibliography (Sächsische Bibliografie) Hoffmann, Kerstin [Author] ; Haufe-Lexware GmbH & Co. KG Lotsen in der Informationsflut : erfolgreiche Kommunikationsstrategien mit starken Markenbotschaftern aus dem Unternehmen - [1. Auflage] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München; Stuttgart: Haufe Gruppe, [2017] Published in: Haufe Fachbuch Fuchs, Werner T. [Author] Warum das Gehirn Geschichten liebt : mit Storytelling Menschen gewinnen und überzeugen - [3. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München: Haufe, 2015 Krüger, Ralph [Author]; Stumpf, Andreas [Author] Jede Marke kann wachsen! : Wie Sie Wachstumsbarrieren systematisch durchbrechen - [2. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2013 Casagranda, Michael [Other] Markenexzellenz im innovativen Mittelstand : Grundsätze, Arbeitsmethoden, Beispiele - ein Leitfaden für Praktiker Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2013 Beye, Daniel [Author]; Jochims, Heike [Author]; Kollhorst, Bruno [Author] ; Pickenpack, Nils [Editor] Markenkooperationen : wer nicht kooperiert - verliert - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Göttingen: BusinessVillage, 2013 Errichiello, Oliver Carlo [Author]; Zschiesche, Arnd [Author] Markenkraft im Mittelstand : was jeder Manager von Dr. Klitschko und dem Papst lernen kann - [2., überarb. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2013 Redler, Jörn [Author] Mit Markenallianzen wachsen : starke Marken erfolgreich kapitalisieren - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: Symposium Publishing, 2014 Berndt, Jon Christoph [Author] Die stärkste Marke sind Sie selbst! : schärfen Sie Ihr Profil mit Human Branding - [5., überarbeitete und erweiterte Auflage] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Kösel, 2014 Scheier, Christian [Author]; Bayas-Linke, Dirk [Author]; Schneider, Johannes [Author] Codes : die geheime Sprache der Produkte - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg: Haufe-Lexware, 2010 Heinrich, Daniel [Author] Consumer-Brand Relationships : Konzeption, Messung und Konsequenzen emotionaler Markenbindung Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2012 Published in: Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim- Research Braun, Stephan [Author] Markencontrolling : ein verhaltensorientierter Beitrag zur Rationalitätssicherung einer identitätsorientierten Markenführung - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Published in: Center for Controlling and Management: Schriften des Center for Controlling & Management (CCM) ; 40 Völckner, Franziska [Editor] Markendifferenzierung : innovative Konzepte zur erfolgreichen Markenprofilierung - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Scheier, Christian [Author] ; Held, Dirk [Other] Was Marken erfolgreich macht : Neuropsychologie in der Markenführung - [3. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München: Haufe, 2012 Published in: Haufe-Fachbuch Alvermann, Dirk Friedrich [Author] Bedeutung von Marken im Wettbewerb um den Fluggast - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. [Hamburg]: Igel-Verl., 2009 Esch, Franz-Rudolf [Editor]; Armbrecht, Wolfgang [Other] Best practice der Markenführung - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Duschlbauer, Thomas [Other] Brand.design : pocket guide für Design und Markenkommunikation - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Linz: Ed. Gruppe für angewandte Texte, 2007 Feige, Achim [Author] BrandFuture : praktisches Markenwissen für die Marktführer von morgen Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Zürich: orell füssli-Verl., 2007 Published in: orell füssli MANAGEMENT Keuper, Frank [Editor]; Hannemanm, Henrike [Other] Das Diktat der Markenführung : 11 Thesen zur nachhaltigen Markenführung und -implementierung ; mit einem umfassenden Fallbeispiel der Loewe AG - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Brandoffice Korneli, Britta [Author] Internationale Markenführung von Luxusmarken : Darstellung der Problematik am Beispiel der Textilbranche - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Saarbrücken: VDM Verlag Dr. Müller, 2007
Rösch, Vanessa Sabrina [Author] ; Wiedemann, Heinrich [Degree supervisor]; Rossmann, Dominik A. [Degree supervisor] Storytelling - das Geschichtenerzählen als Instrument der Markenkommunikation : Analyse zur Effektivität im crossmedialen Einsatz am Beispiel Coca-Cola = Storytelling - telling stories as an instrument of brand communication : analysis of the effectiveness in the cross-media context using the example of Coca-Cola Books Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Mittweida, 2019 Saxon Bibliography (Sächsische Bibliografie)
Hoffmann, Kerstin [Author] ; Haufe-Lexware GmbH & Co. KG Lotsen in der Informationsflut : erfolgreiche Kommunikationsstrategien mit starken Markenbotschaftern aus dem Unternehmen - [1. Auflage] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München; Stuttgart: Haufe Gruppe, [2017] Published in: Haufe Fachbuch
Fuchs, Werner T. [Author] Warum das Gehirn Geschichten liebt : mit Storytelling Menschen gewinnen und überzeugen - [3. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München: Haufe, 2015
Krüger, Ralph [Author]; Stumpf, Andreas [Author] Jede Marke kann wachsen! : Wie Sie Wachstumsbarrieren systematisch durchbrechen - [2. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2013
Casagranda, Michael [Other] Markenexzellenz im innovativen Mittelstand : Grundsätze, Arbeitsmethoden, Beispiele - ein Leitfaden für Praktiker Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2013
Beye, Daniel [Author]; Jochims, Heike [Author]; Kollhorst, Bruno [Author] ; Pickenpack, Nils [Editor] Markenkooperationen : wer nicht kooperiert - verliert - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Göttingen: BusinessVillage, 2013
Errichiello, Oliver Carlo [Author]; Zschiesche, Arnd [Author] Markenkraft im Mittelstand : was jeder Manager von Dr. Klitschko und dem Papst lernen kann - [2., überarb. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2013
Redler, Jörn [Author] Mit Markenallianzen wachsen : starke Marken erfolgreich kapitalisieren - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Düsseldorf: Symposium Publishing, 2014
Berndt, Jon Christoph [Author] Die stärkste Marke sind Sie selbst! : schärfen Sie Ihr Profil mit Human Branding - [5., überarbeitete und erweiterte Auflage] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. München: Kösel, 2014
Scheier, Christian [Author]; Bayas-Linke, Dirk [Author]; Schneider, Johannes [Author] Codes : die geheime Sprache der Produkte - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg: Haufe-Lexware, 2010
Heinrich, Daniel [Author] Consumer-Brand Relationships : Konzeption, Messung und Konsequenzen emotionaler Markenbindung Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Springer Gabler, 2012 Published in: Schriftenreihe des Instituts für Marktorientierte Unternehmensführung (IMU), Universität Mannheim- Research
Braun, Stephan [Author] Markencontrolling : ein verhaltensorientierter Beitrag zur Rationalitätssicherung einer identitätsorientierten Markenführung - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011 Published in: Center for Controlling and Management: Schriften des Center for Controlling & Management (CCM) ; 40
Völckner, Franziska [Editor] Markendifferenzierung : innovative Konzepte zur erfolgreichen Markenprofilierung - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2011
Scheier, Christian [Author] ; Held, Dirk [Other] Was Marken erfolgreich macht : Neuropsychologie in der Markenführung - [3. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Freiburg; München: Haufe, 2012 Published in: Haufe-Fachbuch
Alvermann, Dirk Friedrich [Author] Bedeutung von Marken im Wettbewerb um den Fluggast - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. [Hamburg]: Igel-Verl., 2009
Esch, Franz-Rudolf [Editor]; Armbrecht, Wolfgang [Other] Best practice der Markenführung - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009
Duschlbauer, Thomas [Other] Brand.design : pocket guide für Design und Markenkommunikation - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Linz: Ed. Gruppe für angewandte Texte, 2007
Feige, Achim [Author] BrandFuture : praktisches Markenwissen für die Marktführer von morgen Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Zürich: orell füssli-Verl., 2007 Published in: orell füssli MANAGEMENT
Keuper, Frank [Editor]; Hannemanm, Henrike [Other] Das Diktat der Markenführung : 11 Thesen zur nachhaltigen Markenführung und -implementierung ; mit einem umfassenden Fallbeispiel der Loewe AG - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Wiesbaden: Gabler, 2009 Published in: Brandoffice
Korneli, Britta [Author] Internationale Markenführung von Luxusmarken : Darstellung der Problematik am Beispiel der Textilbranche - [1. Aufl.] Books View online Schließen Close > Bookmarks You can manage bookmarks using lists, please log in to your user account for this. Saarbrücken: VDM Verlag Dr. Müller, 2007
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