• Medientyp: Buch
  • Titel: Understanding new media
  • Beteiligte: Siapera, Eugenia [VerfasserIn]
  • Erschienen: Los Angeles; London; New Delhi; Singapore; Washington DC; Melbourne: SAGE, [2018]
  • Ausgabe: Second edition
  • Umfang: xiii, 322 Seiten; Illustrationen, Diagramme; 25 cm
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 9781446297094; 9781446297100
  • RVK-Notation: AP 18000 : Allgemeines
    MS 7965 : Internet, neue Medien
    AP 12300 : Medienwissenschaft
    AP 15961 : Allgemeines
  • Schlagwörter: Neue Medien > Sozialethik
    Informationsgesellschaft > Ethik
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Hier auch später erschienene, unveränderte Nachdrucke
    Literaturverzeichnis: Seiten 277-310 und Index
  • Beschreibung: Gives students the tools and the knowledge they need to make sense of the relationship between technologies, media and society

    Understanding new media -- The political economy of new media -- Politics and citizenship -- Divides, participation and inequality -- New media uses and abuses -- Security, surveillance and safety -- New media and journalism -- Mobile media and everyday life -- New media and identity -- Socialities and social media -- Games and gaming -- The future of new media

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