- Nachgewiesen in: Sächsische Bibliografie
Ausgaben
Aktuelle Ausgaben
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
2020 - 2029
- Status: Beim Buchbinder
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
2010 - 2019
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
2000 - 2009
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Benutzung nur im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
1990 - 1999
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
1980 - 1989
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
1970 - 1979
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung im Haus, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
- Status: Bestellen zur Benutzung unter Aufsicht, kein Versand per Fernleihe, nur Kopienlieferung
-
> Bestellen möglich - bitte anmelden
> Ausgaben
-
39(2015), 4, Seite 319-347:
Jules Itier and the Lagrené Mission Gilles Massot
2016
-
39(2015), 2, Seite 107-120:
Zoe Leonard: Radical Reversibility Matthew S. Witkovsky
2015
-
39(2015), 2, Seite 177-193:
Intimacy at Work Nan Goldin and Rineke Dijkstra Alison Dean
2015
-
39(2015), 1, Seite 18-32:
The Courbet of England Peter Henry Emerson's East Anglian Photographs and the Imperial Ordering of Labour Samuel Ewing
2015
-
38(2014), 4, Seite 379-397:
Andean Self-Fashioning Martín Chambi, Photography and the Ruins at Machu Picchu James Scorer
2015
-
39(2015), 4, Seite 405-423:
Reflective Acts and Mirrored Images Yayoi Kusama's Narcissus Garden Marin R. Sullivan
2015
-
39(2015), 3, Seite 242-252:
American Made Ansel Adams and the Bishop National Bank's "The Islands of Hawaii" Lauren A. Johnson
2015
-
39(2015), 3, Seite 263-278:
American Photography during the Allied Occupation of Japan the Work of John W. Bennett Morris Low
2015
-
39(2015), 3, Seite 227-241:
Framing the Asia-Pacific the Gerhard Sisters at the St. Louis World's Fair Anne Maxwell
2015
-
39(2015), 2, Seite 160-176:
How to Hold a Camera Harry Callahan's Early Abstractions Brendan Fay
2015
-
38(2014), 3, Seite 218-232:
The Drowned Inventor Bayard, Daguerre, and the Curious Attractions of Early Photography Jillian Lerner
2014
-
38(2014), 4, Seite 356-378:
Through Japanese Eyes Ichiro Kagiyama and Australian-Japanese Relations in the 1920s and 1930s Melissa Miles
2014
-
38(2014), 2, Seite 161-172:
Egyptian Voyages Gustave Flaubert, Maxime Du Camp and Fouad Elkoury Kathryn Brown
2014
-
38(2014), 2, Seite 113-136:
Contemplating Photographs in Rauschenberg's Early Work Graham Smith
2014
-
38(2014), 2, Seite 187-196:
The Black (and White) Humour of Artür Harfaux Danièle Méaux
2014
-
38(2014), 3, Seite 233-254:
Nadar's Photography of Subterranean Paris Mapping the Urban Body Shao-Chien Tseng
2014
-
38(2014), 3, Seite 255-275:
A Process of Selection Édouard Baldus, the New Louvre Photographs and Palais du Louvre et des Tuileries Kate Addleman-Frankel
2014
-
38(2014), 1, Seite 40-55:
Shooting in Occupied Space Frank Hurley in the Middle East, 1940-46 Robert Dixon
2014
-
38(2014), 1, Seite 73-93:
The Exemplary Career of E. O. Hoppé Photography, Modernism and Modernity Brian Stokoe
2014
-
38(2014), 1, Seite 56-72:
E. O. Hoppé's Portraiture the Maker, Patronage, the Public Mick Gidley
2013
-
37(2013), 2, Seite 153-166:
Paul Sescau Toulouse-Lautrec's Elusive Neighbour Steven F. Joseph
2013
-
37(2013), 2, Seite 204-220:
The Camera Work of Ananda Kentish Coomaraswamy and Alfred Stieglitz Nachiket Chamchani
2013
-
37(2013), 2, Seite 221-234:
The Likeness of Fugitivity William Notman's Carte-de-visite Portrait of John Anderson Emilie Boone
2013
-
37(2013), 2, Seite 182-203:
Images in Exile Lucia Moholy's Bauhaus Negatives and the Construction of the Bauhaus Legacy Robin Schuldenfrei
2013
-
37(2013), 2, Seite 167-181:
Marianne Brandt's Experimental Landscapes in Painting and Photography during the National Socialist Period Elizabeth Otto
2013
-
37(2013), 4, Seite 397-411:
Roger Fenton's Nature Morte the Pull of Sculpture Lindsay Smith
2013
-
37(2013), 3, Seite 283-300:
Neils Walwin Holm Radicalising the Image in Lagos Colony, West Africa Charles gore
2013
-
37(2013), 3, Seite 326-340:
Walker Evans's Psychogeographic Mapping of Havana, 1933 James Clifford Kent
2013
-
37(2013), 3, Seite 353-359:
"Making Strange" the Photography of Steffi Klenz and Thomas Weinberger Alexandra Stara
2013
-
36(2012), 3, Seite 241-254:
John William Draper and the Reception of Early Scientific Photography Sarah Kate Gillespie
2012
-
36(2012), 3, Seite 315-325:
The Absence of Atrocity Bart Michiel's "The Course of History" Photographs Sonja Fessel
2012
-
36(2012), 3, Seite 326-336:
Witnessing and Untimely Images Anne Ferran's "Lost to Worlds" Susan Best
2012
-
36(2012), 3, Seite 288-305:
"Dresden, a Camera Accuses" Rubble Photography and the Politics of Memory in a Divided Germany Steven Hoelscher
2012
-
36(2012), 2, Seite 137-155:
Sentiment as Moral Motivator from Jacob Riis's Lantern Slide Presentations to Harvard University's Social Museum Michelle Lamunière
2012
-
36(2012), 2, Seite 172-183:
Ethnographic Pictorialism Caroline Gurrey's Hawaiian Types at the Alaska-Yukon-Pacific Exposition Heather Waldroup
2012
-
36(2012), 2, Seite 184-198:
"Beautiful Hybrids" Caroline Gurrey's Photographs of Hawai'i's Mixed-race Children Anne Maxwell
2012
-
36(2012), 1, Seite 3-14:
"Waiting Srill" - Baudelaire and the Temporality of the Photographic Portrait Dana MacFarlane
2012
-
36(2012), 1, Seite 15-32:
Francis Watts Lee - A Reintroduction Patricia J. Fanning
2012
-
35(2011), 3, Seite 221-239:
Victor Prevost painter, lithographer, photographer Julie Mellby
2011
-
35(2011), 3, Seite 250-268:
Nineteenth-century Views of Sorrento from Capodimonte Giovanni Fanelli
2011
-
35(2011), 3, Seite 296-312:
Photographing the Everyday Surreal Julian Trevelyan's portrayals of British ritualistic behaviour 1937-39 Annette Joy Jemison
2011
-
35(2011), 4, Seite 339-354:
Prospects of Enterprise the Calotype Venture of the Langenheim Brothers David R. Hanlon
2011
-
35(2011), 4, Seite 388-393:
The Alfred Stieglitz Collection at the National Museum of American History Carolyn Ureña
2011
-
35(2011), 4, Seite 416-438:
The Photography of Roman Freulich from Poland to Hollywood Sarah A. Buchanan
2011
-
35(2011), 1, Seite 33-43:
Blast-off Photography Nancy Davenport and Expanded Photography Ingrid Hölzl
2011
-
35(2011), 1, Seite 6-14:
An Art of Getting Lost Mapping Patrick Clancy's Photoscroll 365/360 Louis Kaplan
2011
-
35(2011), 2, Seite 123-141:
Photographs without Frontiers Rauschenberg, Warhol, Hamilton and Photography Graham Smith
2011
-
35(2011), 2, Seite 157-165:
Robert Doisneau and the Making of a Universal Cliché Nina Lager Vestberg
2011
-
35(2011), 1, Seite 76-79:
Ernest Cole and the South African Security Police Darren Newbury
2011
-
35(2011), 2, Seite 111-122:
The (De)Construction of National Photography in Minor Photographies the case of Marcel Marie͏̈ Mieke Bleyen and Hilde van Gelder
2011
-
34(2010), 3, Seite 268-290:
The Making of a Hunter Moriyama Daidō 1966-1972 Philip Charrier
2010
-
34(2010), 1, Seite 17-28:
Photography at the Treshold Atget, Benjamin and Surrealism Dana MacFarlane
2010
-
34(2010), 1, Seite 29-42:
From Studio to Street the Urban Photography of Man Ray Kim Knowles
2010
-
34(2010), 1, Seite 79-89:
Female Spectatorship and the Masquerade Cindy Sherman's "Untitled Film Stills" Jui-Ch'i Liu
2010
-
34(2010), 3, Seite 300-313:
Ara Güler's Photography of "Old Istanbul" and Cosmopolitan Nostalgia Ipek Türeli
2010
-
34(2010), 1, Seite 43-59:
The Reception and Sources of Berenice Abbott's Paris Portrait Style, 1925-1929 Peter Barr
2010
-
34(2010), 1, Seite 60-78:
Weegee's Jewishness Samantha Baskind
2010
-
34(2010), 1, Seite 90-95:
Talbot's Epigraph in "The Pencil of Nature" Graham Smith
2010
-
34(2010), 2, Seite 134-146:
The Topography of the Early History of African Photography Jürg Schneider
2010
-
33(2009), 4, Seite 354-369:
Polaroid, 'Aperture' and Ansel Adams Rethinking the Industry-Aesthetics Divide Peter Buse
2010
-
33(2009), 4, Seite 370-382:
Camouflage and the Half Hidden History of Max Dupain in War Ann Elias
2010
-
34(2010), 4, Seite 387-395:
Michael Fried's Modernist Theory of Photography Vered Maimon
2010
-
34(2010), 4, Seite 342-355:
Impreciseness in Julia Margaret Cameron's Portrait Photographs Mirjam Brusius
2010
-
34(2010), 4, Seite 356-367:
Alexander Gardner in Review Anne E. Peterson
2010
-
33(2009), 4, Seite 324-338:
Camille Silvy and the English Press Paul Frecker
2009
-
33(2009), 4, Seite 339-345:
The Catalogue of the Sale of Camille Silvy's Studio, London 1869 Mark Haworth-Booth
2009
-
33(2009), 4, Seite 383-402:
Pictorialism and Modernism at the Dresden Internationale Photographische Ausstellung Vanessa Rocco
2009
-
33(2009), 1, Seite 55-70:
Robert Adams and the "Persistent Beauty" of Colorado Landscapes Eric J. Sandeen
2009
-
33(2009), 3, Seite 237-248:
Situating Hannah Maynard a Comparison with Hannah Höch Mary Allen
2009
-
33(2009), 2, Seite 209-223:
Selling Japan Kusakabe Kimbei's Image of Japanese Women Mio Wakita
2009
-
33(2009), 3, Seite 249-261:
F. Holland Day and 'the Beautiful Boy' the Story of Thomas Langryl Harris and Day's Nude Study Patricia J. Fanning
2009
-
33(2009), 3, Seite 278-287:
Kirlian Photography Allan Mills
2009
-
33(2009), 3, Seite 288-305:
Through a Mediated Mirror the Photographic Physiognomy of Dr Hugh Welch Diamond Sharrona Pearl
2009
-
32(2008), 2, Seite 123-136:
Public/Private Tensions in the Photography of Sally Mann Sarah Parsons
2008
-
32(2008), 3, Seite 272-286:
Émigré Traces John Heartfield in Prague Jindřich Toman
2008
-
32(2008), 2, Seite 152-168:
From Public Relations to Art Exhibiting Frances Benjamin Johnston's Hampton Institute Photographs Sarah Bassnett
2008
-
32(2008), 2, Seite 169-175:
George Shiras and the Circulation of Wildlife Photography Matthew Brower
2008
-
32(2008), 2, Seite 188-198:
Still Supplementation Stan Douglas's "Cuba Photographs" Kelly Wood
2008
-
32(2008), 3, Seite 248-259:
Lost Somewhere in the Mountains Wilhelm Angerer and Austrian Heimat Photography Elizabeth Cronin
2008
-
32(2008), 3, Seite 260-271:
Antoni Wieczorek a Photographer at the Turning Point Maciej Szymanowicz
2008
-
32(2008), 1, Seite 1-26:
Picturing Burma Felice Beato's Photographs of Burma 1886-1905 Wong Hong Suen
2008
-
32(2008), 1, Seite 59-73:
Henri Cartier-Bresson Reinterprets his Career Claude Cookman
2008
-
32(2008), 1, Seite 42-50:
The Sign of Stieglitz, the Art of Evans Jay Bochner
2008
-
32(2008), 1, Seite 51-58:
Ansel Adams and George Waters Photographer and Printer Anne Hammond
2008
-
32(2008), 4, Seite 314-325:
Displaced "Origins" William Henry Fox Talbot's "The Pencil of Nature" Vered Maímon
2008
-
32(2008), 4, Seite 337-346:
Mary A. Bartlet Illustrator of Children's Books Christian A. Peterson
2008
-
32(2008), 4, Seite 301-313:
Ansel Adams and Georgia O'Keeffe on the Intangible in Art and Nature Anne Hammond
2008
-
31(2007), 14, Seite 57-67:
Staging History Catharina Manchanda
2007
-
31(2007), 2, Seite 165-179:
Spotting the Fake C. E. W. Bean, Frank Hurley and the Making of the 1923 "Photographic Record of the War" Robert Dixon
2007
-
31(2007), 1, Seite 40-56:
Claude Cahun, Marcel Moore, Lise Deharme and the Surrealist Book Andrea Oberhuber
2007
-
31(2007), 1, Seite 68-80:
A Matter of Cleaning up Treating History in the Work of Allan Sekula and Jeff Wall Hilde Van Gelder
2007
-
31(2007), 2, Seite 180-200:
Class Tourism and Photography the Typological Portraits of E. O. Hoppé and J. D. Beresford Brian Stokoe
2007
-
31(2007), 2, Seite 201-209:
Martín Chambi a "Self-Portrait" Andrés Garay and Jorge Latorre
2007
-
31(2007), 3, Seite 232-238:
Reflection Nat Finkelstein, Warhol Filming Duchamp (1966) Mark B. Pohlad
2007
-
31(2007), 3, Seite 239-259:
Gilles Caron and the May 1968 Rebellion in Paris Claude Cookman
2007
-
31(2007), 1, Seite 11-21:
Hybridity Old and New Technologies in Calum Colvin's Work Calum Colvin
2007
-
31(2007), 3, Seite 260-275:
Raja Deen Dayal and Sons Photographing Hyderabad's Famine Relief Efforts Deborah Hutton
2007
-
30(2006), 2, Seite 155-172:
Pictorialism and Industry Alvin Langdon Coburn in Manchester Mark Crinson
2006
-
30(2006), 3, Seite 235-244:
Persia through a Russian Lens, 1901-1914 the Photographs of Alexander Iyas John Tchalenko
2006
-
30(2006), 3, Seite 245-257:
Ansel Adams at Manzanar War Relocation Center, 1943-1944 Anne Hammond
2006
-
30(2006), 3, Seite 258-269:
László Moholy-Nagy and "Painting Photography Film" a guide to narrative montage Andrea Nelson
2006
-
30(2006), 4, Seite 359-371:
The Gift of Form Brassai͏̈ and the Crypt of Saint-Sulpice Meg Melvin
2006
-
29(2005), Seite 1 - 34:
An American on the Acropolis - William James Stillman Andrew Szegedy-Kaszak
2005
-
29(2005), Seite 72 - 80:
James Robertson and Felice Beato in the Crimea Recent Findings Luke Gartland
2005
-
29(2005), Seite 228 - 239:
Jaromír Funke's Abstract Photo series of 1927-1929 History in the Making Matthew S. Witkovsky
2005
-
29(2005), 4, Seite 320-330:
Sowing the Seeds/Setting the Stage Steichen, Stieglitz and "The Family of Man" Katherine Hoffman
2005
-
29(2005), 4, Seite 372-377:
Chasing Shadows Steichen's Dream of the Universal Kevin Salemme
2005
-
29(2005), 2, Seite 114-122:
Looking for Love in all the Wrong Places Brassai͏̈ in André Breton's "Mad Love" Caroline Blinder
2005
-
29(2005), 1, Seite 35-44:
Alvin Langdon Coburn at Moor Park Francis Ebury
2005
-
29(2005), 1, Seite 45-59:
Alvin Langdon Coburn, Robert Louis Stevenson and Edinburgh Tom Normand
2005
-
29(2005), 3, Seite 256-274:
Kazimierz Podsadecki and Janusz Maria Brzeski Photomontage between the Avant-Garde and Mass Culture Stanislaw Czekalski
2005
-
29(2005), 2, Seite 123-134:
Man Ray's Disarming Venuses Deconstructing the Classical Torso in Surrealist Photography Kirsten A. Hoving
2005
-
29(2005), 3, Seite 240-255:
Umbo's Aesthetic Herbert Molderings
2005
-
28(2004), Seite 43 - 56:
Patricia Macdonald in Conversation Sara Stevenson
2004
-
28(2004), Seite 74 - 81:
Harold Edgerton's Rapatronic Photographs of Atomic Tests James Elkins
2004
-
28(2004), Seite 82 - 87.:
Julia Margaret Cameron and the Photographic Society of Scotland Roddy Simpson
2004
-
28(2004), Seite 375 - 379:
Mathew Brady's Portrait of Dickens "a fraud and imposition on the public?" Malcolm Andrews
2004
-
28(2004), Seite 315 - 322:
"Dear Mr Driffield..." Letters of Peter Henry Emerson and Hurter & Driffield Ronald M. Callender
2004
-
28(2004), 4, Seite 357-374:
Paul Strand and the Atlanticist Cold War Fraser MacDonald
2004
-
27(2003), Seite 66 - 71:
A Letter by Julia Margaret Cameron Graham Smith and Mike Weaver
2003
-
27(2003), Seite 74 - 81:
Rejlander, Raphael and Fuseli Graham Smith
2003
-
27(2003), Seite 111 - 129:
Giorgio Sommer's Photographs of Pompeii Brigitte Desrochers
2003
-
27(2003), Seite 130 - 143:
The Photographs of Alison Frantz Revealing Antiquity through the Lens Amy Papalexandrou and Marie Mauzy
2003
-
27(2003), Seite 144 - 153:
Early Photographs of Albania and Macedonia by Josef Székely Mark Cohen
2003
-
27(2003), Seite 172 - 187:
Aleksandr Rodchenko Woman with a Leica or 'Letters not about Love' Margarita Tupitsyn
2003
-
27(2003), Seite 375 - 378.:
Brassai͏̈ and the "spirit of photography" Jan Baetens
2003
-
27(2003), Seite 13 - 24:
Science, Art and Talent Henry Talbot and Hill & Adamson Larry J. Schaaf
2003
-
27(2003), Seite 35 - 39.:
On the Stability of Robert Adamson's Salted Paper Prints Mike Ware
2003
-
27(2003), Seite 45 - 59:
Flashing thro' the Gloom Julia Margaret Cameron's 'Eccentricity' Kirsten A. Hoving
2003
-
27(2003), Seite 342 - 347:
Imaging the Wild West Hugo Viewegar and the Autochrome in Canada Colleen Skidmore
2003
-
27(2003), Seite 254 - 263:
The Ultra-Rapid Photography of George Augustus Miller, Jr. David O. Whitten
2003
-
27(2003), 3, Seite 205-221:
The Composite Enigma of Nadar Catherine De Lorenzo
2003
-
27(2003), Seite 60 - 65:
"Mountain Nymph" and "Damned Villain" Posing for Julia Margaret Cameron Colin Ford
2003
-
27(2003), Seite 247 - 253:
Jacob Burckhardt, Clive Bell and the "Equivalents" of Alfred Stieglitz Lew Andrews
2003
-
27(2003), Seite 294 - 298:
Lehnert & Landrock of North Africa Joseph Geraci
2003
-
27(2003), 4, Seite 349-362:
Paul Strand's New York Portraits Private Eye - Public Space Meir Wigoder
2003
-
26(2002), Seite 47 - 52:
Carl Mydans an interview Darwin Marable
2002
-
26(2002), Seite 53 - 79:
Sigismund Blumann, California Editor and Photographer Christian A. Peterson
2002
-
26(2002), Seite 191 - 204:
"Street Life in London" and the Organization of Labour Angela Vanhaelen
2002
-
26(2002), Seite 228 - 232:
Marilyn Monroe, Long Island, New York, 1952 Photographs by Eve Arnold Graham Smith
2002
-
26(2002), Seite 113 - 118:
The Dialectics of Skill in Talbot's Dream World Steve Edwards
2002
-
26(2002), Seite 124 - 131:
Talbot's Rouen Window Romanticism, Naturphilosophie and the Invention of Photography Anne McCauley
2002
-
26(2002), Seite 132 - 140:
Talbot's Natural Magic Douglas R. Nickel
2002
-
26(2002), Seite 258 - 268:
James Robertson and his Crimean War Campaign B. A. and H. K. Henisch
2002
-
26(2002), Seite 307 - 310:
The Cock and the Corpse an interview with Letizia Battaglia Paolo Morello
2002
-
26(2002), Seite 324 - 340:
Sent by the Princess Frederick William a Portfolio of Photographs of Berlin by Leopold Ahrendts Sigrid Schulze
2002
-
26(2002), Seite 341 - 350:
Muybridge in Motion Travels in Art, Psychology and Neurology Arthur P. Shimamura
2002
-
26(2002), Seite 119 - 123:
La réception française de l'œuvre de W. H. F. Talbot André Gunthert
2002
-
26(2002), Seite 141 - 150:
W. H. F. Talbot, "The Pencil of Nature" and the Camera Catherine Rogers
2002
-
26(2002), Seite 296 - 306:
Claudet, Fenton and the Photographic Society Marian Kamlish
2002
-
26(2002), Seite 351 - 357:
The Portraits of Samuel Carnell the Representation of Ngāti Kahungunu in Colonial Photography John Sullivan
2002
-
25(2001), Seite 357 - 367:
Weegee and Warhol Voyeurism, Shock and the Discourse on Criminality David Hopkins
2001
-
25(2001), Seite 219 - 239:
Fine Island Views the Photography of Alonzo Gartley Lew Andrews
2001
-
25(2001), Seite 279 - 287:
Thefts of Space and Culture Kimo Cashman's Kapu Series Karen K. Kosasa
2001
-
25(2001), Seite 348 - 356:
Beauty as Good Business the Modernist Photography of William H. Rau Julie K. Brown
2001
-
25(2001), Seite 379 - 381:
Robert Capa and the Battle of the Bulge Kenneth Kpyen
2001
-
25(2001), Seite 47 - 51:
Colour in Contemporary Belgian Documentary Photography the example of Jan Kempenaers Jan Baetens
2001
-
25(2001), Seite 61 - 67:
Mrs Beatrice Cundy, née Adelin Beatrice Connell Shirley Neale
2001
-
25(2001), Seite 68 - 92:
Juan C. Abel and Charles Abel, Father/Son Publishing Team Christian A. Peterson
2001
-
25(2001), Seite 5 - 12.:
Monumental Visions Bonfils, Classical Antiquity and Nineteenth-Century Athenian Society Yannis Hamilakis
2001
-
25(2001), Seite 13 - 43:
Felix Bonfils and the Traveller's Trail through Athens Andrew Szegedy-Maszak
2001
-
25(2001), Seite 193 - 200:
Abstract Vision and Satisfied Passion Man Ray's Mathematical Objects Kirsten A. Hoving
2001
-
25(2001), Seite 240 - 251:
Hawai'i's Storied Places Anne Kapulani Landgraf's Re-Vision of Landscape and Illustration Cristina Bacchilega
2001
-
24(2000), Seite 113 - 120:
New light on the Cusco School Juan Manuel Figueroa Aznar and Martín Chambi Edward Ranney
2000
-
24(2000), Seite 121 - 126:
Eugenio Courret and the Courret Archive in Lima, Peru Keith McElroy
2000
-
24(2000), Seite 133 - 136:
José Beleno Sante Fe, Argentina Luis Priamo
2000
-
24(2000), Seite 175 - 179:
Alice's Identity Crisis a Critical Look at the Alice Austen House Museum Laura Peimer
2000
-
24(2000), Seite 65 - 74:
Edward Weston's Anti-Puritanism George Dimock
2000
-
24(2000), Seite 196 - 201:
Paolo Monti Roberta Valtorta
2000
-
24(2000), Seite 106 - 112:
The Invention and Reinvention of Martín Chambi Michele M. Penhall
2000
-
24(2000), Seite 75 - 83:
Stella F. Simon 1878 - 1973 Lori Pauli
2000
-
24(2000), Seite 84 - 88.:
Eikoh Hosoe an interview Darwin Marable
2000
-
24(2000), Seite 202 - 208:
Mario Cresci's "Inadvertent Little Gestures" Maria Antonella Pelizzari
2000
-
24(2000), Seite 214 - 216:
William Guerrieri the New Sociality Antonella Russo
2000
-
24(2000), Seite 255 - 261:
Joachim Schmid's "Archiv" Rolf Sachsse
2000
-
24(2000), Seite 140 - 147:
Esther Parada's "Digital Revisions" Gary D. Sampson
2000
-
24(2000), Seite 292 - 299:
Promoting Constructivism "Kino-fot" and Rodchenko's Move into Photography Christina Lodder
2000
-
24(2000), Seite 317 - 332.:
Letters to and from Paris (1925) Aleksandr Rodchenko and Varvara Stepanova
2000
-
24(2000), Seite 333 - 345:
A First and Last Editorial Signing Off Mike Weaver & Anne Hammond
2000
-
24(2000), Seite 169 - 174:
Michael Pakenham Edgeworth (1812-81) Pioneer Irish Photographer Michael G. Jacob
2000
-
24(2000), Seite 300 - 308:
Photographic Eye as Poetic I Maiakovskii's and Rodchenko's "Pro eto" Project (1923) Stephen C. Hutchings
2000
-
23(1999), 3, Seite 245 - 253:
Joel-Peter Witkin and Dr Stanley B. Burns A Language of Body Parts Rachelle A. Dermer
1999
-
23(1999), Seite 356 - 358:
My Photographic Career in Shanghai Horst "Peter" Eisfelder
1999
-
23(1999), Seite 370 - 378:
War Story Retracing My Father's Footsteps Mikael Levin
1999
-
23(1999), 3, Seite 199 - 210:
W. C. M'Intosh and A. J. Macfarlan Early Clinical Photography in Scotland Mike Barfoot and A. D. Morrison-Low
1999
-
23(1999), 3, Seite 211 - 217:
John Lincoln Bower Photographing Philadelphia's Almshouse Hospital Janet Golden
1999
-
23(1999), 3, Seite 218 - 224:
Marey, Muybridge, and Londe the photography of pathological locomotion Marta Braun and Elizabeth Whitcombe
1999
-
23(1999), 3, Seite 225 - 231: Ill.:
Eadweard Muybridge and W. S. Playfair An Aestetics of Neurasthenia Jayne Morgan
1999
-
23(1999), 3, Seite 254 - 259:
The Group Portraits of Charlotte Milles Staging by Photo-collage Michael Charlesworth
1999
-
23(1999), 3, Seite 274 - 280:
Lippmann Photography Reviving an Early Colour Process Hans I. Bjelkhagen
1999
-
23(1999), Seite 383 - 390.:
Ansel Adams and Mary Austin Taos Pueblo (1930) Anne Hammond
1999
-
23(1999), Seite 364 - 369:
Muriel H. Hasbun Landscapes of Light K. Mitchel Snow
1999
-
23(1999), 3, Seite 260 - 268:
Rejlander, Darwin, and the Evolution of 'Ginx's Baby' Phillip Prodger
1999
-
23(1999), Seite 359 - 363:
Henry Ries Sybil Milton
1999