• Medientyp: Buch
  • Titel: A cross-cultural theory of voter behavior
  • Enthält: Introduction -- Politics in an age of manufactured images -- Political cognition -- Political marketing -- Traditional models of voter behavior -- A model of voter's choice behavior : a Newman and Sheth approach -- Predictive models of voter behavior : a reinterpretation of Newman's approach -- Constructive mind : political marketing, freedom, and democracy
  • Beteiligte: Cwalina, Wojciech [VerfasserIn]; Falkowski, Andrzej [VerfasserIn]; Newman, Bruce I. [VerfasserIn]
  • Erschienen: New York [u.a.]: Haworth Press, 2008
  • Umfang: X, 252 S.; Ill., graph. Darst
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 9780789027351; 0789027356; 9780789027368; 0789027364
  • RVK-Notation: MF 4800 : Wahlverhalten
  • Schlagwörter: Vergleichende politische Wissenschaft > Politische Beteiligung > Wahlverhalten > Kulturvergleich
    Wahlverhalten > Vergleichende politische Wissenschaft
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Includes bibliographical references
  • Beschreibung: Introduction -- Politics in an age of manufactured images -- Political cognition -- Political marketing -- Traditional models of voter behavior -- A model of voter's choice behavior : a Newman and Sheth approach -- Predictive models of voter behavior : a reinterpretation of Newman's approach -- Constructive mind : political marketing, freedom, and democracy

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