• Medientyp: Buch
  • Titel: Mediating the message : theories of influences on mass media content
  • Enthält: Literaturverz. S. 273 - 302
  • Beteiligte: Shoemaker, Pamela J. [Verfasser:in]; Reese, Stephen D. [Verfasser:in]
  • Erschienen: White Plains, NY [u.a.]: Longman, 1996
  • Ausgabe: 2. ed.
  • Umfang: XIV, 313 S; graph. Darst; 24 cm
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 0801312515
  • RVK-Notation: WT 3918 : Plathelminthes
    AP 13550 : Grundlagen, Methodik, Theorie
    AP 36080 : Information, Nachricht, Reportage
  • Schlagwörter: Massenmedien > Berichterstattung > Inhalt > Einflussnahme
  • Entstehung:
  • Anmerkungen:
  • Beschreibung: Provides a comprehensive review of the functions and factors which influence media content decisions. It analyzes research in this area and evaluates the theoretical perspectives typically used in these studies in an attempt to establish a new theory of media content.

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  • Signatur: 96 8 06553 001
  • Barcode: 30059999
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