• Medientyp: E-Book
  • Titel: The Oxford handbook of innovation management
  • Beteiligte: Dodgson, Mark [Herausgeber:in]
  • Erschienen: Oxford: Oxford Univ. Press, 2014
    Online-Ausg.
  • Erschienen in: Oxford handbooks in business and management
  • Ausgabe: 1. ed.
  • Umfang: 1 Online-Ressource (XIX, 700 Seiten); graph. Darst
  • Sprache: Englisch
  • DOI: 10.1093/oxfordhb/9780199694945.001.0001
  • ISBN: 9780191749865
  • Identifikator:
  • RVK-Notation: QP 210 : Allgemeines
  • Schlagwörter: Innovation > Management
    Innovationsmanagement
  • Reproduktionsreihe: Oxford handbooks online. Business and Management
  • Art der Reproduktion: Online-Ausg.
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Literaturangaben
    Enth. 32 Beitr
  • Beschreibung: While innovation is widely recognised as being critical to organisational success and the well-being of societies, it requires careful management to ensure that innovation processes have the best possible impact. This volume provides a wide range of perspectives on the nature of innovation management and its influences.