• Medientyp: E-Book
  • Titel: Strategic perspectives in destination marketing
  • Beteiligte: Camilleri, Mark Anthony [HerausgeberIn]
  • Erschienen: Hershey, Pennsylvania (701 E. Chocolate Avenue, Hershey, Pennsylvania, 17033, USA): IGI Global, 2018
  • Umfang: 1 Online-Ressource(22 PDFs (xviii, 411 pages))
  • Sprache: Englisch
  • DOI: 10.4018/978-1-5225-5835-4
  • ISBN: 9781522558361
  • Identifikator:
  • Schlagwörter: Place marketing ; Tourism Marketing ; Tourism ; Marketing
  • Entstehung:
  • Anmerkungen:
  • Beschreibung: "This book provides a broad knowledge and understanding of destination marketing and branding. It presents conceptual discussions that cover the operational and strategic perspectives of the travel, tourism and hospitality industry sectors. It also highlights the latest trends, including; e-tourism, destination marketing and tourism planning for the future"--
  • Zugangsstatus: Eingeschränkter Zugang | Informationen zu lizenzierten elektronischen Ressourcen der SLUB