• Medientyp: E-Book
  • Titel: The contested moralities of markets
  • Beteiligte: Schiller-Merkens, Simone [HerausgeberIn]; Balsiger, Philipp W. [HerausgeberIn]
  • Erschienen: Bingley: Emerald Publishing, 2019
  • Erschienen in: Research in the sociology of organizations ; 63
    Emerald insight
  • Ausgabe: 1. edition
  • Umfang: 1 Online-Ressource (xi, 218 Seiten)
  • Sprache: Englisch
  • DOI: 10.1108/S0733-558X201963
  • ISBN: 9781787691193; 9781787691216
  • Identifikator:
  • Schlagwörter: Gütermarkt > Kreditmarkt > Marktwirtschaft > Ethik > Moral > Wirtschaftsethik
  • Entstehung:
  • Anmerkungen:
  • Beschreibung: Highlighting the sources, processes and outcomes of moral struggles in and around markets, this volume advances our current understanding of markets and their contested moralities