• Medientyp: E-Book
  • Titel: Business Practices, Trade Position, and Competition
  • Beteiligte: Knauth, Oswald [VerfasserIn]
  • Erschienen: New York, NY: Columbia University Press, [1956]
    [Online-Ausg.]
  • Umfang: 1 Online-Ressource
  • Sprache: Englisch
  • DOI: 10.7312/knau90538
  • ISBN: 9780231879248
  • Identifikator:
  • Schlagwörter: BUSINESS & ECONOMICS / Commercial Policy
  • Art der Reproduktion: [Online-Ausg.]
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: In English
    Mode of access: Internet via World Wide Web
  • Beschreibung: Frontmatter -- Acknowledgments -- Contents -- 1. The Great Change in Business Practices -- 2. Spontaneous Growth of Business Practices -- 3. The Tool of Accountancy -- 4. The Trade Position of Industry -- 5. The Trade Position of Patents -- 6. The Trade Position of Financial Institutions -- 7. The Trade Position of Labor Unions -- 8. The Trade Position of Agriculture -- 9. A Summary of Trade Position -- 10. Competition and Innovation -- 11. The Role of Marketing -- 12. The Role of Investment -- 13. The Role of Government -- 14. The Theory of Business Practice -- Selected Bibliography
  • Zugangsstatus: Eingeschränkter Zugang | Informationen zu lizenzierten elektronischen Ressourcen der SLUB