• Medientyp: E-Artikel
  • Titel: How far has the digitization of medical teaching progressed in times of COVID-19? : a multinational survey among medical students and lecturers in German-speaking central Europe
  • Beteiligte: Hertling, Stefan Ferdinand [VerfasserIn]; Back, David Alexander [VerfasserIn]; Eckhart, Niklas [VerfasserIn]; Kaiser, Mario [VerfasserIn]; Graul, Isabel [VerfasserIn]
  • Erschienen: 2022
  • Erschienen in: BMC medical education ; 22(2022), Artikel-ID 387
  • Sprache: Englisch
  • DOI: 10.1186/s12909-022-03470-z; 10.25673/86352
  • ISSN: 1472-6920
  • Identifikator:
  • Entstehung:
  • Anmerkungen:
  • Beschreibung: Digitization, Medical education, Survey, Undergraduate medical education, Online learning, Virtual learning
  • Zugangsstatus: Freier Zugang
  • Rechte-/Nutzungshinweise: Namensnennung (CC BY)