• Medientyp: E-Book
  • Titel: Principles of Social Psychology
  • Enthält: 1. Introducing Social Psychology -- 2. Social Cognition -- 3. The Self -- 4. Attitudes, Behavior, and Persuasion -- 5. Perceiving Others -- 6. Influencing and Conforming -- 7. Liking and Loving -- 8. Helping and Altruism -- 9. Aggression -- 10. Working Groups: Performance and Decision Making -- 11. Stereotypes, Prejudice, and Discrimination -- 12. Competition and Cooperation in Our Social Worlds
  • Beteiligte: Jhangiani, Rajiv [VerfasserIn]; Tarry, Hammond [VerfasserIn]; Stangor, Charles [VerfasserIn]
  • Körperschaft: Open Textbook Library
  • Erschienen: [Place of publication not identified]: BCcampus, [2014]
  • Erschienen in: Open textbook library
  • Ausgabe: 1st International Edition
  • Umfang: 1 Online-Ressource
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 9781774200155
  • Schlagwörter: Social sciences Textbooks ; Psychology Textbooks
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: In English
  • Beschreibung: Helping students organize their thinking about social psychology at a conceptual level
  • Zugangsstatus: Freier Zugang
  • Rechte-/Nutzungshinweise: Namensnennung - Nicht-kommerziell - Weitergabe unter gleichen Bedingungen (CC BY-NC-SA)