• Medientyp: Buch
  • Titel: Alignment : using the balanced scorecard to create corporate synergies
  • Enthält: Alignment : a source of economic valueCorporate strategy and structure : historical perspective -- Aligning financial and customer strategies -- Aligning internal process and learning and growth strategies : integrated strategic themes -- Aligning support functions -- Cascading : the process -- Aligning boards and investors -- Aligning external partners -- Managing the alignment process -- Total strategic alignment.
    Alignment : a source of economic value -- Corporate strategy and structure : historical perspective -- Enterprise-derived value : financial and customer synergies -- Enterprise-derived value : internal process, and learning & growth, and integrated strategic themes -- Aligning support functions -- Cascading : the process -- Aligning boards and investors -- Aligning external partners -- Managing the alignment process -- Epilogue : total strategic alignment
  • Beteiligte: Kaplan, Robert S. [VerfasserIn]; Norton, David P. [VerfasserIn]
  • Erschienen: Boston, Mass.: Harvard Business School Press, 2006
  • Umfang: X, 302 S.; graph. Darst
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 9781591396901; 1591396905
  • RVK-Notation: QP 320 : Strategische Gesamtunternehmensführung
  • Schlagwörter: Unternehmensplanung > Synergieplanung > Strategische Planung > Balanced Scorecard
    Unternehmensplanung > Strategische Planung > Balanced Scorecard > Unternehmenskooperation
    Unternehmensplanung > Strategische Planung > Synergieplanung > Balanced Scorecard
    Strategisches Management
  • Entstehung:
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