• Medientyp: Buch
  • Titel: The Warhol economy : how fashion, art, and music drive New York City
  • Enthält: from Warhol's factory to P. Diddy's bling -- Becoming creative -- The social life of creativity -- The economics of a dance floor -- Creating buzz, selling cool -- The rise of global tastemakers : policy implications for the creative economy
  • Beteiligte: Currid-Halkett, Elizabeth [VerfasserIn]; Currid, Elizabeth [VerfasserIn]
  • Erschienen: Princeton, N.J. [u.a.]: Princeton Univ. Press, 2007
  • Umfang: XVI, 258 S.; Ill., graph. Darst; 24cm
  • Sprache: Englisch
  • ISBN: 9780691128375; 0691128375
  • RVK-Notation: QR 750 : Kulturwirtschaft (Film, Theater, etc.)
    LO 95250 : New York (NY)
  • Schlagwörter: New York <NY> > Kulturindustrie > Gesellschaftsleben
  • Entstehung:
  • Anmerkungen: Bibliography: p.[233]-242. - Includes index. - Hier auch spätere, unveränd. Nachdr

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